Gå til innhold

Java Scripting fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke Java Scripting til å fungere. Hvis jeg f.eks går inn på en annonse på finn.no og ser på bildene, og skal skifte bilde, går ikke dette når jeg allerede er inne på det store bildet. Nederst på IE står det en java script kommando. Samme skjer andre steder hvor det er slike komandoer. Jeg har prøvd å installere Sun Java, enable Java i properties -> security og under advanced, avinstallert Sun Java og installert MS Java 3809 + oppgradert til 3810. Ingenting fungerer...

Er det noen som har noen tips å hjelpe meg med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Problemet er at jeg ikke kommer inn på visse sider og "din mening" på www.sol.no fungerer ikke. Jeg får meld: javascript:void(0) Ingen ting skjer

Har du noen pop-up stoppere installert? Jeg hadde det samme problemet med min Pop-up Killer (Panicware), som tok absolutt alle sånne vinduer.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Melder meg på i rekken av folk som har dette problemet. Hadde en følelse av at det kom av Service pack 1a (xp home) som ikke innstallerer java virtual machine. Tenkte at Opera må da kunne løse dette, men nei samme greia i opera og.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Lenge siden jeg har vært inne her nå. Men... har søkt litt rundt og funnet en side på microsoft, men ikke noe hjelp der heller. Har forstått at java og javascript ikke er det samme ja. Har også prøvd å disable popup blokkere både google-toolbar, og Norton Internet Security, man det hjelper ikke det heller. Hvis jeg f.eks går inn på www.finn.no og prøver å skifte bilde inne på en annonse, så vil ikke bildet skifte hvos jeg allerede er inne på et bilde. Fra hovedsiden til annonsen går det fint å få opp alle bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...