Killerzevs Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg får beskjed om at de ikke kan komme inn på Steam. Funker steam hos dere? Det kommer connection error her. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Selv kommer jeg ikke inn på won..... Dermed kommer jeg ikke inn på noen servere... Får rett og slett ikke no won auto+aogfpasg ting.... Hva det enn kalles... *forbanna* Endret 14. juni 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Så det er nede mener du? Jeg får en connection error etter jeg re-starta PC'en når ingen servere virka. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hm... Virker som vi har en dårlig dag da... Det begynnte rett før jeg restarta.. Da fikk jeg i værtfall kontakt med WON... Men ikke nå når jeg har restarta... Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Stod noe om DDOS angrep på steampoweredforumet. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg fikk det til igjen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kan det ha noe med crashet på steam serverene tidligere i dag? Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Steam er alltid nede.. suger maxx! Alle vet det! Jeg fikk alltid "Cannot connect to steam. Check your internett connection og "forbanna" piss" Selv om steam sier det er nede så er det egentlig ikke det Det er bare noen som får det. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er derfor jeg ikke spiller 1.6, STEAM SUX! Jeg og clanen min er tilhengere av 1.5, liker WON, klikker aldri. p.s Spiller 1.5 til WON ikke virker mer! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har ikke hatt problemer med Steam på flere måneder nåh, + at 1.6 er bedre enn 1.5. Grunnen til at visse personer ikke spiller 1.6 er at de syter av en dårlig erfaring som de hadde med steam for et halv år siden. IMO! Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 HAHAhahaha... ler hver gang jeg hører noen nekter å spille 1.6 på grunn av steam hohoho.. De som ikke får til med steam er jo lattelige. haha Lenke til kommentar
glennb Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 1.6 er jo mye bedre enn 1.5 synes jeg. For min del funker steam helt fint. Når det kommer nye oppdateringer blir det litt nedetid da, men det går bra Liker oppdateringene til steam. Kommet mye bra fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå