SjiraFF1 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Vi vil ha fotballKOMMENTATORER på fotballkampa til TV2, og SÆRLIG i EM. Lars Bohinen er ingen fotballkommentator, han er en fotballkritiker, og det blir man JÆVLIG lei av å høre på i 2 x 45 minutter. Jeg blir, jaffal. Enda bra de setter Matta og Joggeli...unnskyld, Bredeli som kommentatorer på de største kampa. Lurer på om han klarer å love på seg en joggetur i Portugal også? hehe...hør på bredeli når han komenterer..jeg siterer: "Der får portugal frikast,oops jeg mente frispark" ikke bare dette ..han sa bl.a strekspiller til spiss hold deg til håndballen bredeli! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fotball em hadde vært bedre med Hoff og Lersveen bak mikrofonen. Ville heller sagt at fotball EM er best når det ikke vises på TV Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe...hør på bredeli når han komenterer..jeg siterer: "Der får portugal frikast,oops jeg mente frispark" ikke bare dette ..han sa bl.a strekspiller til spiss hold deg til håndballen bredeli! Hehe Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe...hør på bredeli når han komenterer..jeg siterer: "Der får portugal frikast,oops jeg mente frispark"ikke bare dette ..han sa bl.a strekspiller til spiss hold deg til håndballen bredeli! Hehe, var det med innleg.. jeg mener overlegg? ^^ Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det som er galt med bohinen er at han ikke har noe radiostemme. Han høres på en måte hele tiden søvnig ut... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det som er galt med bohinen er at han ikke har noe radiostemme. Han høres på en måte hele tiden søvnig ut... Han har vært mer enn én måned i Vålerenga. Er ikke det god nok forklaring? Eneste idrettsmiljøet i Norge som gir sløvere stemme (uvisst hvorfor, men jeg har mine mistanker) er alpin- og snowboardmiljøet på herresida. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 noen som er enige at Bohinen aldri burde komentert en EM kamp?Han prater bare bullshit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå