Crewer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heisann. Jeg fikk for ett par dager siden min flunkende nye bærbare Dell inspirion 8600, MS home var med, alt av drivere var og etc. men av prinsipper så liker jeg ikke MS home, og slengte inn XP pro. Etter utalige forsøk, søk, you name it.. Skjønner jeg meg enda ikke på denne saken. Har latency/lagg når jeg skifter kanal-vindu i mIRC for eksempel, eller surfer. latency'en er rimelig irriterendes Hardwaren er jo helt kurrant.. Inspiron 8600c PM 1.5GHz + 15.4" WSXGA+ with Internal Ethernet Card 512MB 333MHz DDR Memory (2X256MB) 60GB 9.5mm IDE Hard Drive 24x CDRW/24x DVD Combo Drive D- Series 65W AC Adapter 72Whr 9 Cell LI-ION Primary Battery 128MB ATI Radeon Mobility 9600 PRO TURBO Finnish/Norwegian - 56.6k V.92 Capable Internal Modem & Adapter Integrated 10/100 Network Card Intel Pro WLAN 2200 802.11b Mbps Inspiron 8600c Internal Keyboard, NOR Vist noen av dere har noen form for svar / løsninger så ser jeg positivt på dette.. Jeg skjønner ikke denne ufattelige latencyen. samt at cpu kan stå på 1% og gå rett til 20% uten at jeg rører maskinen.. - Crewer Lenke til kommentar
Recon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Installer Windows, installer Notebook System Software (fra D&U cd), installer Intel chipset, installer resten av driverne! Alltid denne rekkefølgen ved reco på Dell laptops! Forøvrig gjelder garantien din med det OS den ble levert med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå