skrill Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvordan får jeg en "link" til å lukke browser vinduet? Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 her må du nok til med noe annet enn HTML, javascript er nok korteste vei ut Lenke til kommentar
skrill Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 her må du nok til med noe annet enn HTML, javascript er nok korteste vei ut ok. noen som kan hjelpe meg med det da? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 javascript:window.close() Lenke til kommentar
skrill Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 javascript:window.close() takk. nå har d et seg sånn at jeg suger i html og liknende greier. hvordan skal jeg få det til å funke? prøvde å sette det inn i fila, men fikk beskjed om at det var en invalid html tag. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 <a href="javascript:window.close()">steng vinduet</a> ikke det at jeg er noen guru heller, men er det ikke sånn? Lenke til kommentar
skrill Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 takk. det fungerte. men det kommer opp et vindu hvor det står at websiden prøver å lukke vinduet. vil du lukke vinduet? finnes det en måte å slippe dette på? Lenke til kommentar
skrill Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 takk. det fungerte. men det kommer opp et vindu hvor det står at websiden prøver å lukke vinduet. vil du lukke vinduet? finnes det en måte å slippe dette på? nei. jeg som driter meg ut. det funker fint. det fungerte fint. tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 <a href="javascript:window.close()">steng vinduet</a>ikke det at jeg er noen guru heller, men er det ikke sånn? Har vel vært en del snakk om rett bruk av javascript-elementer i klikkbare linker; den rette koden blir vel <span onclick="javascript:window.close();" style="color: #00f; text-decoration: underline; cursor: pointer; cursor: hand;" tabindex="0">Lukk vindu</span> Accessible Scripting - How Not to Use Links Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå