akarno Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 eller og være så prof som meg og bruke et program som heter car stat editor mye lettere! tør jeg spørre hvor man får tak i det? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 eller og være så prof som meg og bruke et program som heter car stat editor mye lettere! tør jeg spørre hvor man får tak i det? Gtagaming.com f.eks Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 er det ikke et rc fly også? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 er det ikke et rc fly også? Finn en Top-Fun-kassebil, tre inn, Fly. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) er det ikke et rc fly også? Finn en Top-Fun-kassebil, tre inn, Fly. de er det er 2 fly Endret 15. juli 2004 av cyberPanda Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) trur det er nokre skrivefeil her men du skjønnar sikkert. Hvis du ser at det er skrivefeil i innlegget, hvorfor gjør du ikke noe med det? Eg gidda no ikkje leita opp orda i ei ordbok berre for å få det rett. Men eg har visst ikkje nokre skrivefeil allikavel. Selv UTEN ordbok, og ikke høyere utdannelse enn 8nde klasse, så vet en vel at det skrives Hvis, og ikke Vis Edit: Om det skrives 'vis' på nynorsk, så tar jeg forbehold, da jeg ikke er sikker Endret 16. juli 2004 av Swoofah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå