allois Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 er det mulig å fly her???? altså vanlig fly? som i gta 3?? eventuelt hvor finner jeg dette flyet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) -slettet- Endret 26. juni 2004 av Complexion Lenke til kommentar
allois Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 hvor er det "%"/¤ flyet henne dah?? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er vannfly. Dette får du første gang du stifter bedre bekjentskap med "Jenna" og filmselskapet til den sleske "Steven" <Et eller annet som ligner på Spielberg/> Desuten radiostyrte helikopter og bitte små fly etter hvert om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Su kan fly som sakt vannfly, radiosyrt fly og helikopter og helikopter Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 EG HAR FUNNE MILITÆR HELIKOPTER DRIT RÅTT minigun og rockets Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 skriv comeflywithme mens du spiller, så kjører du fort.... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 det som også er bra med vice-city er at flyet virkelig flyr istedenfor å hoppe, hvor du desperat forsøker å holde flyet lengst mulig i lufta, Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 comeflywhitme funker dårli tune vann flyet så blir det nesten som vanli fly Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vis du lastar ned nyare versonar kan du køyre jagarfly/militærfly med våpen, det er også berre nye bilar frå 2 fast 2 furious,ferrari, lamborgini o.s.v. trur det er nokre skrivefeil her men du skjønnar sikkert. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 trur det er nokre skrivefeil her men du skjønnar sikkert. Hvis du ser at det er skrivefeil i innlegget, hvorfor gjør du ikke noe med det? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har hørt at det går an å gå inn i et fly på flyplassen jeg... stresset en stund med dette ...fant ingenting... antar det bare var tull. Det hadde jo vert gøy å fly et sinnsykt kjappt fly, kan ikke si det sjøflyet oppnår en ekstremt fart Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 trur det er nokre skrivefeil her men du skjønnar sikkert. Hvis du ser at det er skrivefeil i innlegget, hvorfor gjør du ikke noe med det? Eg gidda no ikkje leita opp orda i ei ordbok berre for å få det rett. Men eg har visst ikkje nokre skrivefeil allikavel. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 EG HAR FUNNE MILITÆR HELIKOPTER DRIT RÅTT minigun og rockets SYYYYYKT HELLDIG DU ER !! vedder på at bare 246247543 andre også har funnet det .. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Eneste flyet i spillet er skimmer(vannflyet) og du får det etter du er ferdig med oppdraget "dildo-dodo". Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Apache hellikopteret er bare digg å bruke til politi oppdrag, pluss det er en lett måte å tjene penger på ... grunnet dårlig kontrollering av hellikopteret har jeg bare klart nivå 14 på politi oppdrag. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg fløy Apache hellikopteret før det dårlige vann flyet vannflyet suger syns at pcj 600 super tunet er mye bedre da kan man jo ta mye mere tricks åsså! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg fløy Apache hellikopteret før det dårlige vann flyet vannflyet suger syns at pcj 600 super tunet er mye bedre da kan man jo ta mye mere tricks åsså! Og hvordan "tuner" du pcj'en da? Endret 10. juli 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg fløy Apache hellikopteret før det dårlige vann flyet vannflyet suger syns at pcj 600 super tunet er mye bedre da kan man jo ta mye mere tricks åsså! Og hvordan "tuner" du pcj'en da? data\handling.cfg Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 eller og være så prof som meg og bruke et program som heter car stat editor mye lettere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå