Glasgrekar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) En venninne av meg forklarer følgende problem for meg: ja når de slår på cam får jo eg spørsmål om å godta eller avslå.... eg klikker på godta å d står kobler opp (eller noke sånt) nede der d står at du skriver melding..... å så går d en stund å så får eg beskjed om at d ikke går.... Noen som vet hva som kan være årsaken? Noen innstillinger som ikkje er riktig? Hun kjører win98, usj, ja, jeg vet det. Men sånn e det bare... Hun har trådløst bredbånd. Takker for svar her... Endret 14. juni 2004 av Glasgrekar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er muligens ikke riktig koblet til eller riktig installert. hadde samme problemet selv en gang. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Det er muligens ikke riktig koblet til eller riktig installert. hadde samme problemet selv en gang. Det er ikke hun som har webkamera. Så hennes innstillinger iforhold til det er ikke problemet. problemet er at hun ikke får sett de i andre enden på MSN, når de inviterer henne til webcamvisning. Hun klikker godta i msn-vinduet men etter noen sekunder får hun beskjed om at det ikke går. Så HELP ME OUT HERE anybody? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvisn det er du som trykker på knappen webkamera, kan maskinen tro at det er ditt webkamera som skal vises. Det er bedre å trukke på kameraet til høyre for brukernavnet (eller e-mailen) Lykke til Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Det er ikke hun som trykker på webkamerat. Det er venner i andre enden som hun snakker med på msn. Når de trykker på webcam for at hun skal SE DEM, (hun har IKKE cam) trykker hun godta, men det fønker ikke. Ikkje lett dette her skjønner jeg. Jeg har ikke peiling på hva som kan være problemet. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hadde det problemet selv en gang, da hadde kameraten min for gammel versjon av msn! Man må minst ha 6.0 synes jeg å huske! (Sjekk versjonen på begge maskiner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå