Gå til innhold

Er det bare meg som synes denne er latterlig?

Anbefalte innlegg

Den ser faktisk ut som et damebind  :D

:laugh:

Det kan nok tenkes at Nokia vil få en del reaksjoner på utseendet fremover ja, men dette er tross alt ikke noe nytt. :)

Synes det er positivt at Nokia tør å slippe såpass dristige modeller på markedet jeg, noen må jo være først. Tenk om alle telefoner var ensformige bar-modeller i svart. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her er så tøft. Tror jeg må være fullstendig abnorm. Dette er jo den kuleste telefonen jeg har sett. For første gang fikk jeg lyst på en telefon bare pga utseende. Og så kommer gjengen her og latterliggjør den. :lol:

Nesten samme som med 7610, men bare motsatt. Alle skryter det designet opp i skyene, men jeg syntes det er den grelleste telefonen jeg har sett, spesielt den i svart og rød. Forventer bare at det følger med neglelakk, nettingstrømper og reservert plass på Rådhusplassen med i esken. :no:

Whee. Snakk om kjerringa mot strømmen. Og ja, jeg er seriøs. :green:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Vet at det ikke skal være noen dyr mobil men alikvel; når skal de få en "større" skjermstandard enn den 128x128 pixler skjermen?

Slagord:

"Nokia 2650; Takes care of ur missed calls..."

(Håper noen tok den/skjønte den, var litt vel dårlig, men men :p)

Lenke til kommentar
Den ser sikkert fin ut nå den er igjen.

Edit: Hehe, ser også at noen ikke har lagt merke til at det er en kamskjellsmodell.

ååå. er det kamskjell ? :lol: Ja, var fin sammenslått..

Enda et slagord:

"Den nye telefonen fra Nokia, den har alt en kvinne trenger, absorberer bra, vibrerer bra og når du ikke trenger den, slår du den sammen i en søt forpakning!"

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er bra at Nokia prøver... Etterhvert vil sikkert folk bli helt ville etter telefoner som denne, for de er så drittlei de standard Siemensene eller kjedelige firkantede klapptelefoner...

Ikke det at jeg syntes denne var den peneste blomsten i beddet, men jeg gir en liten aplaus for forsøket... :woot:

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at det er bra at Nokia prøver... Etterhvert vil sikkert folk bli helt ville etter telefoner som denne, for de er så drittlei de standard Siemensene eller kjedelige firkantede klapptelefoner...

Ikke det at jeg syntes denne var den peneste blomsten i beddet, men jeg gir en liten aplaus for forsøket... :woot:

Og jeg gir et STORT sukk :nei:

Hva blir det neste? Helt runde mobiler? Nei, forresten, de har jo den kvadratisk-runde dingsen (husker ikke hva den heter. Gul er original-fargen)

Lenke til kommentar

men hva foregår med det rynkegreiene i midten av telefonen...

Jeg ble en smule frustrert når jeg så den.

Noe annet som irriterer er at Nokia skal fortsette å bruke de 4096 128x128 skjermene sine.. De er jo underlegen i forhold til andre displayer konkurrerende selskaper bruker.

Likte den forresten når den var klapset sammen, men thats it.

Som andre ting, enkelte ting er bare best når det er lukket.

Lenke til kommentar
Vet at det ikke skal være noen dyr mobil men alikvel; når skal de få en "større" skjermstandard enn den 128x128 pixler skjermen?

Slik som konkurrerende lavprismobiler har liksom? :ermm:

Telefonen er jo dritkul!

Eller var det sånn at Nokia suger pga dette designet så rart ut?

Lenke til kommentar

Slik som konkurrerende lavprismobiler har liksom? :ermm:

Telefonen er jo dritkul!

Eller var det sånn at Nokia suger pga dette designet så rart ut?

Ja helt klart! ;)

Men Siemens C65 stiller med kamera og 13 mb minne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...