Broseen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvor kraftig prossessor kan jeg bruke med mist silent twin? Går det feks på en AMD Athlon XP 2500+? Skal ikke overklokke. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Skulle gjerne hatt en link! Men, har du hørt om den fine søke siden Google? Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har silent twin på den ene pc'en min. Det er en Xp 1900+(t-bred). Dersom du har xp 2500+ (barton) så burde det gå greit ettersom denne ikke avgir like mye varme som t-bred. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jepp, google er saker det. Men var ikke lett å finne svar på akkurat det spørsmålet. Takk for svar. Lurte bare på om det var noen som hadde lik, evt kraftigere prosessor (barton) sammen med mist. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Nå har jeg søkt endel på google, og svarene jeg finner varierer voldsomt. For noen er temperaturen 55-60 grader og andre har godt over 70. Og det er vel altfor varmt? Vet ikke om jeg tør bruke Mist da, men er lite glad i støy. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du har lest testen av denne kjøleren? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Joda, leste den for en god stund siden. Men den gav meg ikke svar på om kjøleren er tilfredsstillende på en Xp 2500 prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå