schmelck.no Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Fikk noe datautstyr av en kamerat da han flyttet, blandt annet et HK med dual PIII 1Ghz, denne kunne jeg gjerne tenke meg å få liv, så jeg satt på cpu viftene, men plastikklipsen på kjøleren var nok blitt litt sprø, så den knakk. Det samme skjedde ved montering på den andre CPUen... Noen som har en formening om hvilke vifter jeg burde kjøpe? Helst fra Norek (komplett/datakjeden/digital impuls++). Skal ikke klokke noe, så jeg er ute etter den billigste løsningen! Altså lav budsjett. Takk Denne holder vel? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123984&cks=SER Står jo at den skal tåle PIII 1,4Ghz EDIT: Glemte å skrive det viktigste, helst så stillegående som mulig! Endret 14. juni 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Japp... Sier det seg ikke selv at den er grei nok for deg da? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Japp... Sier det seg ikke selv at den er grei nok for deg da? Jo, men det som var hele poenget var vel om noen hadde noen erfaringer med den, eller andre vifter. Om de er stillegående eller bråkete Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Japp... Sier det seg ikke selv at den er grei nok for deg da? Jo, men det som var hele poenget var vel om noen hadde noen erfaringer med den, eller andre vifter. Om de er stillegående eller bråkete Rakk ikke se at du edita; EDIT: Glemte å skrive det viktigste, helst så stillegående som mulig! Kjøleren er utgått fra GlacialTech sine sider, men jeg ser de har en Igloo 2461 Light som er på 20dB, så jeg vil tro 2460 ligger et sted i samme gata... Men nei, har ikke noen erfaringer med den, men vil tro den er helt grei for deg. Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Etter andre sine erfaringar styr unda GlacialTech..... Er vist elending kvalitet på... men eg veit ikkje eg berre quotar andre på forumet... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Etter andre sine erfaringar styr unda GlacialTech..... Er vist elending kvalitet på... men eg veit ikkje eg berre quotar andre på forumet... Glacialtech sånn generellt eller spesielt denne? Jeg har allerede vært på digitalimplus og bestilt den, så det var litt sent. Har bare hatt gode erfaringer med glacialtech selv, ihvertfall med igloo silent breeze på XP2500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå