Gå til innhold

ikke kjøp pc på komplett!

Anbefalte innlegg

er ikke lett å forstå alt du skriver.. Du burde kutte sms-forkortelsene (i allefall d for det). Bruk punktum og enter litt oftere, så blir det lettere å forstå.

det er jo ikke akkurat sms skrift.. kanskje han kommer rundt trondheim omerådet ? vi skriver d i steden for det.. osv :roll:

edit: Det er jo så å si det samme som at eksempel han ttt skriver ikkje istedenfor ikke, vi skriver itj... det er jo en dialekt.. ikke direkte sms skrift :)

Bare for å ta det enda mer offtopic:

Vi har bare to skriftspråk her i Norge; bokmål og nynorsk. Så skal noe skrives, skal man bruke ett av de to og de er som vi alle vet 100% sidestillt.

Skal man derimot si noe, da skal man snakke dialekt. Bokmål og nynorsk er ikke noe man snakker, det er noe man skriver. Å skrive på dialekt, er noe man ikke skal, siden dialektene ikke er skriftspråk. For å ta et nerdeeksempel; det blir som å stappe et PCI-kort ned i AGP-sporet. Det går sikkert ann med litt makt, men bra går det ikke. ;)

Skrive: ren bokmål eller ren nynorsk

Snakke : valgfri dialekt

</offtopic>

<ontopic>

Jeg syns det trådstarteren var litt tidlig ute med å klage på Komplett. La dem i det minste få sjangsen til å rette opp; det fortjener ALLE. Hvis det derimot hadde tatt lang tid med "opprettinga" eller at "opprettinga" ikke skjedde. DA kan man klage.

For guds skyld slutt å kommenter rettskrivning, grammatikk osv.... Så vidt jeg har forstått så er dette et forum hvor man kan\skal diskutere data.

Jeg blir så satans lei av å lese tråd etter tråd (som i grunnen er interessant) fylt av drit om rettskrivning. For min del kan folk svare på en blanding av dialekt, nynorsk, bokmål og sms-språk på mine innlegg bare de får meningen frem. Får de IKKE frem meningen, kan man høflig be dem om å utdype det istedet for å være frekk!

Enig. Masse tråder som koker bort i poengløse diskusjoner om det norske språk.

Og on topic:

Morsomt hvordan enkelte lar seg provosere av folk som ikke er fornøyde med Komplett, er Komplett ei slags hellig ku?

Dette er et forum for webshoperfaringer, trådstarter har skrevet en erfaring (om enn på litt dårlig norsk, som så mange har tatt seg bryet med og påpeke), men det virker som Komplett har en del "disipler" som tilter når noen tar seg bryet med og være negative mot Komplett :)

*edit*

Rettet opp et par skrivefeil for sikkerhetskyld :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flertallet har alt med det jeg sa og gjøre,

Skal vi stoppe og kjøpe hardware og PC fordi en uheldigperson fikk en liten bagatell der?

Nei, har ikke lyst til og begynne og klage mer, klager kun når jeg har grunn og ikke når jeg skulle finne på det selv.

Tid ja, men les min tideligere post i threaden der jeg forklarer at det tar minimum en uke for at det skal komme, og han klager etter en uke, det blir for dumt, han er ikke første prioritert. Lagde et lite "regnetykke" der også.

utrolig meningsfylt svar det der.

Takk?

Ditt svar gir ikke stort mer mening.

Lenke til kommentar

Flertallet har alt med det jeg sa og gjøre,

Skal vi stoppe og kjøpe hardware og PC fordi en uheldigperson fikk en liten bagatell der?

Nei, har ikke lyst til og begynne og klage mer, klager kun når jeg har grunn og ikke når jeg skulle finne på det selv.

Tid ja, men les min tideligere post i threaden der jeg forklarer at det tar minimum en uke for at det skal komme, og han klager etter en uke, det blir for dumt, han er ikke første prioritert. Lagde et lite "regnetykke" der også.

utrolig meningsfylt svar det der.

Takk?

Ditt svar gir ikke stort mer mening.

Enig der... practice what you preach...peach... he he...rim... preach, peach.. :laugh:

....like mye mening i dette....

Lenke til kommentar
Og on topic:

Morsomt hvordan enkelte lar seg provosere av folk som ikke er fornøyde med Komplett, er Komplett ei slags hellig ku?

Dette er et forum for webshoperfaringer, trådstarter har skrevet en erfaring (om enn på litt dårlig norsk, som så mange har tatt seg bryet med og påpeke), men det virker som Komplett har en del "disipler" som tilter når noen tar seg bryet med og være negative mot Komplett

ENIG!

Jeg har gjennom flere år handlet hos de fleste store webbutikkene(inkl. komplett). Det dreier seg om ca 5-6 komplette maskiner(familiekjøp) + en masse deler\oppgraderinger.

Min erfaring er at det er liten forskjell mellom butikkene. Å påstå at en er SÅ mye bedre enn andre(av de store) er bullshit.

Leveringstiden varierer hos alle fra ordre til ordre. Dette vet jeg er sesongavhengig, samt at enkelte varer (som X800) kommer i små kvanta i begynnelsen.

Konklusjon: Komplett er en "grei" nettbutikk som ikke skiller seg spesielt ut fra de andre store nettbutikkene. De var(er) bedre på enkelte ting, mens de er dårligere på andre!

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men du lærer ikke norsk rettskriving for å bruke det på skolen. Det er for at andre skal forstå hva du mener, når du skriver f.eks. på et forum som dette.

Jepp,men det er heller ikke tillatt her på forumet å hetse noen for rettskriving eller mangel på sådan .

¨å glem nå det og gå tilbake til temaet . :)

Lenke til kommentar
jeg har også bare veldig gode erfaringer med komplett :)

Så bra, men har du noe å si kan du lage en egen post om det. Eller?

Dette er et motargument, eller skal dette være en sammletråd for dritt om komplett, der man ikke kan dele noe annet enn negativt om komplett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...