[g]amer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg anbefaler dere til og ikke kjøpe pc på komplett. jeg kjøpte nettop min nye pc der. først så startet det med att jeg ikke fikk brenneren min. så virket ikke skjermkortet. skrudde opp for og se hva som var galt å neida der hadde han som hadde satt d inni hatt det lit travelt og dermed stod ikke ledningen til kortet i! det førte til at ledningen begynte og svi seg fast. fekk ledningen ut. ringte dereter til komplett for og si det tok bare 55 min før jeg fikk snakket med dem. ja sa skulle jeg få ny ledning da. dagen etter så kom jeg på d med brenneren ringte deretter til dem for og si det. da sa jeg att det hadde vert mye tull der,da jeg sa d viste d seg at si ikke hadde fåt registrert at jeg skulle få ny ledning som sagt motte jeg vente i 1 time til for dei hadde gjort feil. siden d hadde vert mye tull skulle jeg få en ekstra ting av dem og d vill vise seg i morgen når jeg får brenneren og ledningen. nå sitter jeg her og strever på med ati skjermkortet som ikke virker og d står at d ikke virker og ditt og datt. 4 virus har jeg fått på maskinen å. dette har jeg betalt 15000 kr skulle heller fått penger for maskinen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ehhh.. Virus har *INGENTING* med maskina og gjøre men med brukeren.. feil skjer og de har lovet og rette opp problemet, da bør du være fornøyd, komplett har utmerket kundeservice, og jeg har aldri hatt problemer med dem. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har aldri hatt noen problemer med Komplett, men så har jeg alltid kun kjøpt komponenter og satt det sammen selv. Er oftest det som lønner seg. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ehhh..Virus har *INGENTING* med maskina og gjøre men med brukeren.. feil skjer og de har lovet og rette opp problemet, da bør du være fornøyd, komplett har utmerket kundeservice, og jeg har aldri hatt problemer med dem. jeg er klar over at virus ikke har noe med maskinen og gjør,men resten derimot. ja di har god kundeservice venter bare 1 time liksom Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 er ikke lett å forstå alt du skriver.. Du burde kutte sms-forkortelsene (i allefall d for det). Bruk punktum og enter litt oftere, så blir det lettere å forstå. Det høres dårlig ut av komplett dette, hvis du ikke har fått brenneren og hvis skjermkortet ikke var ordentlig montert. Hvis skjermkortet ditt nå ikke virker som følge av at de ikke hadde montert ledningen så har du garanti, og du vil få et nytt kort av komplett, de er sjelden vanskelige. Jeg syntes det er bra at de vil gi deg en slags kompensasjon for at det har blitt mye krøll.. Av og til blir det dessverre det, og irriterende er det, men jeg anbefaler deg likevel å prøve komplett en gang til før du boikotter de HELT. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) At du må vente en time på å komme igjennom på telefonen er vel strengt tatt ganske dårlig grunn for å lage dårlig reklame for dem, på norges største forum for spill/hardware-interesserte. Det er jo ikke noe i veien for å sende e-post heller. Endret 14. juni 2004 av odex Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 er ikke lett å forstå alt du skriver.. Du burde kutte sms-forkortelsene (i allefall d for det). Bruk punktum og enter litt oftere, så blir det lettere å forstå. Det høres dårlig ut av komplett dette, hvis du ikke har fått brenneren og hvis skjermkortet ikke var ordentlig montert. Hvis skjermkortet ditt nå ikke virker som følge av at de ikke hadde montert ledningen så har du garanti, og du vil få et nytt kort av komplett, de er sjelden vanskelige. Jeg syntes det er bra at de vil gi deg en slags kompensasjon for at det har blitt mye krøll.. Av og til blir det dessverre det, og irriterende er det, men jeg anbefaler deg likevel å prøve komplett en gang til før du boikotter de HELT. ja,men jeg blir liksom litt irretert når jeg har brukt såpass mye penger på en maskin og det ikke registrer det første gang jeg ringer Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ehhh..Virus har *INGENTING* med maskina og gjøre men med brukeren.. feil skjer og de har lovet og rette opp problemet, da bør du være fornøyd, komplett har utmerket kundeservice, og jeg har aldri hatt problemer med dem. Det var vel ikke virus problemene som var hovedproblemet her.. Selv har jeg svært frynsete erfaringer med Komplett's kundeservice og kjenner meg litt igjen i inlegget. Uansett; de ordner vel opp i det slik at også trådstarter blir fornøyd tilslutt. Bare synd at de gang på gang skal trenge flere forsøk på å tilfredsstille kundene sine. Har registrert utrolig mange som klager på komplett's fraværende kundeservice på hw.no forumet de siste månedene. Trist at norges kanskje største leverandør av HW skal slite med kundebehandlingen. Personlig så sverger jeg til HWB, eller Netshop som de kaller seg nå. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 At du må vente en time på å komme igjennom på telefonen er vel strengt tatt ganske dårlig grunn for å lage dårlig reklame for dem, på norges største forum for spill/hardware-interesserte. Det er jo ikke noe i veien for å sende e-post heller. fant du ikke på noe bedre og skrive? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det noe annet du heller ville jeg skulle skrevet? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 amer' date='14/06/2004 : 20:22'] At du må vente en time på å komme igjennom på telefonen er vel strengt tatt ganske dårlig grunn for å lage dårlig reklame for dem, på norges største forum for spill/hardware-interesserte. Det er jo ikke noe i veien for å sende e-post heller. fant du ikke på noe bedre og skrive? hvorfor skal han finne på noe bedre å skrive? det er en god ide å prøve mail da så slipper du å vente i telefon Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Er det noe annet du heller ville jeg skulle skrevet? egentlig ikke det du skriver intreserrer meg minst Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 komplett er få av de som har bra kundeservice, slutt å mobb Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er uansett uakseptabelt å vente i en time på å få svar. Uavhengig av bransje. Skjønner godt frustrasjonen din, men skriv litt enklere neste gang slik at det er enda letter å forstå deg. Er for gammel for sms språket ser du... des,OUT! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Min lillebror kjøpte nettopp AMD 64 tilbudet på Komplett, det gikk brillefint. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) hører vel mildt sagt hjemme i webshoperfaringer og ikke her Endret 14. juni 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kan ikke si at jeg har hatt noen dårlige erfaringer med Komplett noensinne, og jeg har hatt flere deler(doa) blant de jeg har kjøpt. Jeg sender mail med feilbeskrivelse, får saksnummer og returskjema i retur, og sender det bare inn og de bytter til nytt og returnerer til meg. Hmm... muligens så kan det være at noen burde evt. ta et kurs i hvordan man skal kommunisere med andre på telefon.(Les. Hyggelig tone) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Dette her er og kaste bensin på bålet.. Synd og se at en liten bagatel skal være grunn nok til og lage dårlig reklame, dette er for dumt. 1 time er litt lenge, men du må huske på at det er andre mennesker enn deg, men det er absolutt ingen grunn til og klage på forumet, jeg har sittet 2 timer i Kundesupport fra Telenor, NGT og Jensen, men klaget aldri. Og si at man ikke skal kjøpe PC fra komplett fordi du har en bagatell hendelse på Komplett.no er også for dumt, når 99% av de som kjøper der er stor førnøyde. [99%=metafor for overlegent flertall] Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg er og litt forbanna på komplett.. Jeg bestillte deler for 7000 kroner for litt over ei uke siden. Fikk et defekt hovedkort, sendte det tilbake med forespørsel om jeg kunne få et dyrere et ved at jeg betalte litt ekstra for det... Har nå venta ei uke på det forbanna hovedkortet! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) er ikke lett å forstå alt du skriver.. Du burde kutte sms-forkortelsene (i allefall d for det). Bruk punktum og enter litt oftere, så blir det lettere å forstå. det er jo ikke akkurat sms skrift.. kanskje han kommer rundt trondheim omerådet ? vi skriver d i steden for det.. osv edit: Det er jo så å si det samme som at eksempel han ttt skriver ikkje istedenfor ikke, vi skriver itj... det er jo en dialekt.. ikke direkte sms skrift Endret 14. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg