Elfer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei, akkurat kjøpt en ny 6230, og ikke brukt mms før. Fått tips om å sende MMS Nokia til 1999 men det skjer ikke så mye. Får en tilbakemelding om at innstillingene skal komme men det gjør de ikke. Noen tips? Har Sense abb. også prøvd å laste ned innstillingene derifra uten at det hjalp. Får bare beskjed om å sjekke innstillingene ved send/motta av mms. Ferskingen hadde satt pris på noen tips, så en får det opp å gå. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Prøv å skriv GPRS Nokia og send til 1999. Så får du ned GPRS innstillingene, samtidig med MMS'innstillingene. Vent en stund, så vil MMS'en virke Lenke til kommentar
Elfer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Prøv å skriv GPRS Nokia og send til 1999. Så får du ned GPRS innstillingene, samtidig med MMS'innstillingene. Vent en stund, så vil MMS'en virke Har også prøvd det, og Sense GPRS og Sense MMS ligger inne ser det ut som. Men allikevel får jeg ingen av disse tjenestene til å fungere...hmm! Endret 14. juni 2004 av Elfer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 står 100% garanter inne på www.sense.no Lenke til kommentar
Elfer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 står 100% garanter inne på www.sense.no Ja men det hjelper ikke stort. 1999 får jeg ikke tilbakemelding fra og sense innstillingene som faktisk kommer inn på tlf hjelper heller ikke. Sannsynligvis noe bruker error noe sted... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg regner med at du har Telenor. Prøv å gå inn på telenormobil.no og prøv å let deg frem til gratis MMS' oppsett. Tror det vil virke da Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 står 100% garanter inne på www.sense.no Ja men det hjelper ikke stort. 1999 får jeg ikke tilbakemelding fra og sense innstillingene som faktisk kommer inn på tlf hjelper heller ikke. Sannsynligvis noe bruker error noe sted... Hei Som sagt fra en annen så gå innpå telenormobil sine sider og finn din mobilmerke og type og last ned innstillinger der og innstaler dem,slå av mob og deretter på igjen før du prøver å sende mms Lenke til kommentar
Elfer Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Tusen takk for hjelpen alle, nå fungerer det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå