lugah Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei! Jeg har koblet daten til tv'en nå som det er sommer så bruker jeg dataen miimalt så da tenkte jeg at jeg kunne koble den til tv. Nå som jeg har gjort det så er det litt vanskelig å se hva som står overalt, da jeg tenkte jeg skulle bruke den mye til musikk så er det jo nesten umulig å se hvilken sang som er i playlisten. Noen som har noen tips. Jeg har økt skriftstørelsen i mozilla å det hjalp. Men det er fortsatt litt blurry. Winamp'n er viktigst! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Winamp 5: Options > Preferences > Playlist font size, in pixels: [sett inn verdi] Lenke til kommentar
lugah Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Winamp 5:Options > Preferences > Playlist font size, in pixels: [sett inn verdi] takker så mye. Det hjalp ganske mye, men alle knappene i winamp'n er jo ganske små da. Noen tips der også eller? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Winamp 5:Options > Preferences > Playlist font size, in pixels: [sett inn verdi] takker så mye. Det hjalp ganske mye, men alle knappene i winamp'n er jo ganske små da. Noen tips der også eller? Ctrl+D Lenke til kommentar
lugah Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ctrl+D virker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå