datz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heizann!... Sitter her med to HK, et av typen Abit KR7A med Raid og et MSI KT3 Ultra 2 utn raid. Vet jo at MSI hk'et er nyere enn Abit hk'et. Men hvilket av de 2 ville dere brukt om dere var meg? Er jo egentlig litt avhengi av raid, for da kan jeg koble på flere IDE enheter... med MSI korte så er de en hdd jeg ikke får brukt pga at de ikke er raid... Lenke til kommentar
southhome Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Abit-kortet er et kjempekort. Da det kom var det et av de beste kortene på markede både når det gjelder klokking og stabilitet. Har KR7A-133 selv på en av pc-ene, fungerer perfekt. En kamerat har KR7A-raid og det er like stabilt. Med nyeste bios går f.eks xp2500 barton utmerket på det kortet. Jeg ville derfor valgt Abit KR7A. Se denne linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244919&hl=kr7a Endret 14. juni 2004 av southhome Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Abit KR7A-raid. Hvor stor HD takler dette kortet Klarer den 80gb ??? Endret 20. september 2004 av rolvhol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå