Prizefighter Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kommer gående inn med pc'n på LAN, jo, hva er det første spørsmålet jeg får. Hvor mange ghz og gb jeg har, med et skikkelig overlegent blikk. WRAH!.. hater slike idiotiske pc spørsmål. Da er det nesten ikke vits i og forklare hva man har AMD for. Han fyren hadde en Tundra sak. Han visste tydeligvis ikke hva han hadde inni pc'en sin, bare veldig glad i å brife. Veldig frekk og irriterende var han også. Hvorfor er folk sånn? F.. hater å treffe på slike folk som tror de har peiling, blir bare gal av de. Jeg får lyst å rive istykker skallen på de. Er det bare meg dette gjelder? Seriøst, syt så mye dere vil i denne posten. uff.. måtte bare få det ut. Endret 14. juni 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kommer gående inn med pc'n på LAN, jo, hva er det første spørsmålet jeg får. Hvor mange ghz og gb jeg har, med et skikkelig overlegent blikk. WRAH!.. hater slike idiotiske pc spørsmål. Da er det nesten ikke vits i og forklare hva man har AMD for. Han fyren hadde en Tundra sak. Han visste tydeligvis ikke hva han hadde inni pc'en sin, bare veldig glad i å brife. Veldig frekk og irriterende var han også. Hvorfor er folk sånn? F.. hater å treffe på slike folk som tror de har peiling, blir bare gal av de. Jeg får lyst å rive istykker skallen på de. Er det bare meg dette gjelder? Seriøst, syt så mye dere vil i denne posten. uff.. måtte bare få det ut. Hvor mange ghz og gb har du? Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kommer gående inn med pc'n på LAN, jo, hva er det første spørsmålet jeg får. Hvor mange ghz og gb jeg har, med et skikkelig overlegent blikk. WRAH!.. hater slike idiotiske pc spørsmål. Da er det nesten ikke vits i og forklare hva man har AMD for. Han fyren hadde en Tundra sak. Han visste tydeligvis ikke hva han hadde inni pc'en sin, bare veldig glad i å brife. Veldig frekk og irriterende var han også. Hvorfor er folk sånn? F.. hater å treffe på slike folk som tror de har peiling, blir bare gal av de. Jeg får lyst å rive istykker skallen på de. Er det bare meg dette gjelder? Seriøst, syt så mye dere vil i denne posten. uff.. måtte bare få det ut. Det er de samme ungene som kaller meg for n00b og sier w00t når det blir skutt til helvette av n00ber.... irriterende folkeslag. Deler din frustrasjon... Endret 14. juni 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Kommer gående inn med pc'n på LAN, jo, hva er det første spørsmålet jeg får. Hvor mange ghz og gb jeg har, med et skikkelig overlegent blikk. WRAH!.. hater slike idiotiske pc spørsmål. Da er det nesten ikke vits i og forklare hva man har AMD for. Han fyren hadde en Tundra sak. Han visste tydeligvis ikke hva han hadde inni pc'en sin, bare veldig glad i å brife. Veldig frekk og irriterende var han også. Hvorfor er folk sånn? F.. hater å treffe på slike folk som tror de har peiling, blir bare gal av de. Jeg får lyst å rive istykker skallen på de. Er det bare meg dette gjelder? Seriøst, syt så mye dere vil i denne posten. uff.. måtte bare få det ut. Hvor mange ghz og gb har du? Heller vanskelig å forklare noen hvor mye en 2500+ @ 3200+ yter i forhold til P4, spesielt folk som kan veldig lite. og 120gb Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Det var meg. Nei det der var verken morsomt eller noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vet. Kjenner folk som er overbevist om at deres P4 2.8 GHZ er bedre en min AMD 2.6ghz. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kan du motbevise det? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Kan du motbevise det? Man skal ha veldig merkelig humor for å le av "det var meg". Ja jeg kan bevise det, fordi det var på et mindre lan i ålesund, snakk om 6 stk. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) EDIT: leste feil Endret 14. juni 2004 av Swag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Man skal ha veldig merkelig humor for å le av "det var meg". Hvem sa det var humor? Ja jeg kan bevise det, fordi det var på et mindre lan i ålesund, snakk om 6 stk. Søren tute. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Man skal ha veldig merkelig humor for å le av "det var meg". Hvem sa det var humor? Ja jeg kan bevise det, fordi det var på et mindre lan i ålesund, snakk om 6 stk. Søren tute. du sier så mye "dritt" haltan ;D Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kommer gående inn med pc'n på LAN, jo, hva er det første spørsmålet jeg får. Hvor mange ghz og gb jeg har, med et skikkelig overlegent blikk. WRAH!.. hater slike idiotiske pc spørsmål. Da er det nesten ikke vits i og forklare hva man har AMD for. Han fyren hadde en Tundra sak. Han visste tydeligvis ikke hva han hadde inni pc'en sin, bare veldig glad i å brife. Veldig frekk og irriterende var han også. Hvorfor er folk sånn? F.. hater å treffe på slike folk som tror de har peiling, blir bare gal av de. Jeg får lyst å rive istykker skallen på de. Er det bare meg dette gjelder? Seriøst, syt så mye dere vil i denne posten. uff.. måtte bare få det ut. Det er "Hvor mange GB porr har du?" som tar knekken på en stakkar Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 det er sinnsykt irriterende med folk som bare tenker på hvor mange GB man har... Det er det eneste et par unger i klassen under meg tenker på.... Hvis jeg sier jeg har lyst på ny maskin, sier de "Hvor mange GB har den da?". Hvis de har fått en ny maskin, er hvor mange GB det første OG eneste de prater om! ARGH! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heller vanskelig å forklare noen hvor mye en 2500+ @ 3200+ yter i forhold til P4, spesielt folk som kan veldig lite. og 120gb Hvorfor i alle dager skal du forklare hvor mye den yter? Det var ikke det han spurte om... Har du komplekser for din PC eller no? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Det jeg enkelt og greit prøver å si er at jeg er drit lei av de spørsmålene. Der de måler i mhz og gb. Kan ikke si det enklere. Hater de arrogante frekke overlegne svarene jeg får f.eks hvis jeg sier jeg har 2.2ghz amd. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Samme her, hater når folk tror at GB sier hvor bra pc'en er. Hvor mange GB har du? 300Gb, da suger den fordi jeg har 0,5Tb.:/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 svar heller spørsmåle med hva han kan om data eller noe sånt, sånne folk er ofte blanke på den slags ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå