Gå til innhold

Dolby Surround hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg Surround hodetelefoner til bruk ved Pc og dvd.

Stiller noen krav:

-Gode å ha på seg

-Ikke for tunge

-Høy og god lyd

-God surround

-Ikke over 1000kr

Har sett på noen fra trust er disse gode?

Noen som har noen forslag til andre?

Takk for alle svar

Endret av dassen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg Zalman ZM-RS6F hodetelefoner for en stund siden. Var ganske imponert over alle de positive anmeldelsene de hadde fått, og valgte å se bort fra de få som slaktet dem...

Hodetelefonene er relativt comfy, og surround effekten er litt artig når man har fått konfigurert den skikkelig, MEN lydkvaliteten er noe av det dårligste jeg har hørt siden jeg kjøpte et par billige hodetelefoner hos Clas Ohlson for noen år siden. Lyden er hul og mangler skikkelig bass.

Etter å ha brukt mye tid på å justere balanse og volum mellom elementene var jeg sånn rimelig fornøyd med hvordan de låt, helt til jeg koblet til mine "gamle" Sony MDR-CD480 (mid-range) igjen for å teste forskjellen. Etter det har Zalman settet blitt liggende og støve ned.

Kort sagt; det eneste de duger sånn passe til er spill, men selv de største eksplosjoner vil høres ganske så puslete ut!

Lenke til kommentar
Hodetelefonene er relativt comfy, og surround effekten er litt artig når man har fått konfigurert den skikkelig, MEN lydkvaliteten er noe av det dårligste jeg har hørt siden jeg kjøpte et par billige hodetelefoner hos Clas Ohlson for noen år siden. Lyden er hul og mangler skikkelig bass.

Kort sagt; det eneste de duger sånn passe til er spill, men selv de største eksplosjoner vil høres ganske så puslete ut!

Må si meg ganske uening i noe av det du sier her, det jeg opplever er at bassen er det som trekker opp av lydkvaliteten, diskanten er det heller verre med, men det er fortsatt sånn at jeg er veldig fornøyd med lyden når jeg spiller.

Jeg er storfornøyd med Zalman headsettet mitt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...