Ostepølsa Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hoff, jeg vil annbefale alle å IKKE kjøpe p4 , sinnsykt lav ytelse faen jeg angre på at jeg ikke kjøpte amd 64 , virker sikkert som en ubrukelig topic, men jeg vil bare advare folk Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Folk her, inkludert meg selv, setter sikkert pris på om du kan utdype din frustrasjon litt mer, enn at "det suger". Hvorfor suger det fks? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 f.eks folk med amd xp2400 eller lavere yter bedre i spill og programmer enn de med p4..snakker av erfaring ^^ Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Enten tuller du, eller så er du uvitende. Anbefaler deg å dokumentere påstandene dine hvis du ikke vil bli stående igjen som en fjott. Men det greier du nok ikke all den tid påstandene er feilaktige. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Faen for en tufs! *host*Brukerfeil*host*. Bare for di DU ikkeklarer å installere Chipsetdriverene(Noe som sikkert er grunnen til sinnsykt lav ytelse ). Stikk i garasjen en tur å finn deg et tau! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 hmm..var jeg uheldig med min cpu da?, yter jo faen ikke det jeg har betalt for den.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Posten stenges pga dårlig topic og elendig begrunnelse på innholdet. Denne her er bare laget for å provosere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg