fredonor Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Noen som har testet denne og kan fortelle litt om dette funker som det skal? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBOCKSI1 Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Funker som berre det, men eg har heimelaga dvs eg har laga det av vanleg ventilasjons rør. Eg har ikkje fått testa skikkeleg endå då eg ventar på Silent Boost men det funkar bra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Den vil jo funke som den skal, er ikke mer avansert enn at den henter luft untenifra kabinettet, der som regel luften er kaldere. Kabinettet blir varmet opp innvendig av alle komponenter som avgir energi, og det er stort sett skjermkort, chipset og minne. Tror ikke den vil hjelpe så mye om du har noen kabinettvifter som skyver litt luft fra før av... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ja den funker.. bytta ut vifta(80mm) med en titan(120mm) og satt på den trakten, og vips så var cpu nesten 10grader mindre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå