turkey Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja. -MMS: ja. -GPRS: ja. -WAP: ja. -Kalkulator: ja. -JAVA:ja. -Email klient:Ingen nødvendighet. -Spill:ja, men ikke viktig. Form: -Helst klapp, men kan også godta vanlig form -Vekt: ikke veldig viktig, men den bør ikke være VELDIG tung. Skjerm: Farger -Størrelse på skjerm er ikke viktig -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1000 og 1500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: alt annet enn nokia går greit, hater nokia -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: blir vel ganske dyrt hvis jeg skal ha det -Triband:nei -Infrarød port:nei -Bluetooth:ja. -Polyfoniske ringetoner: uviktig, lyden står nesten aldri på, men vibrering er viktig -MP3: nei -Radio:nei Batterilevetid: ikke så veldig viktig. Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg sx1 da den er såpass billig for tiden (998 hos telebutikken) Endret 14. juni 2004 av turkey Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Så du skal ha med abonnement? Hvordan? SX1 er jo veldig avansert i forhold til hva du trenger, men likevel billig Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Skal du ha med uten abbonement får du vel en T610 til 1399 på elkjøp... Lenke til kommentar
turkey Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 blir nok med abonemang. helst telenor, men netcom går det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå