enden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hyundai Q17S oppgraderes Hyundai har lansert en ny versjon av sin gamle slager Q17S. Skjermen har fått små oppgraderinger jevnt over, men det mest spennende er at responstiden er senket fra 20 til 12 ms. Den har også blitt noe mindre og lettere. Les artikkelen her Endret 14. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Interessant.. Leste jeg noe om pris? Men uansett tror jeg det skal mye til for at denne skjermen skal bli den nye hit'en. Nec 1760NX selges jo for 4500 kroner nå. Det er ikke mange kroner. Tenk jeg, som betalte 5500 for hele greie.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Betalte 3.4k for skjermen i november... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Interessant.. Leste jeg noe om pris? Det er som regel alltid link til produktguiden fra slike produktnyheter, i bunnen av nyheten. Direkte link: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18922 Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Det kan jo bli gøy å se om den klarer å utfordre 1760NX da Husk at det ikke er så lenge siden den gamle Q17S var det beste av det beste i de flestes øyne På papiret ser den i alle fall veldig bra ut, så vi får se hvordan den klarer seg i test Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Skal den slå 1760NX må den nok endre en del. Og den har jo det så, venter spent til du/dere/"en annen" får tak i den. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Den dagen Hyundai er i samme klasse som NEC skal jeg sykle Trondheim-Oslo kun iført g-streng truse. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Den dagen Hyundai er i samme klasse som NEC skal jeg sykle Trondheim-Oslo kun iført g-streng truse. HAHA Skal i alle fall være i følgebil å heie deg fremover. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Gleder meg rlz. regner med at du da sitter i rosa trikot on topic: Gleder meg å dra til Jan_erik og se denne skjermen i aksjon:) Noen som vet den vertikale og horisontale frekvensen på disse skjermene? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Klikke på linkene i artikkelen er dumt din latsabb Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 takk Jørgen Akkurat slik jeg vil ha det maks 75 hertz. Denne takler ikke mer enn 75 bilder i sekundet... huffa huffa huffa meien. den er sikkert like imponerende som Balckview på fargegjengivelsen også stakkar stakkar Jan-Erik... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Gleder meg å dra til Jan_erik og se denne skjermen i aksjon:) OT Huumm, denne skjermen var jo utruleg bra, spesielt til å sjå den filmen av dahles sykkeltur Trondheim-Oslo kun iført ei lekker g-streng truse. /OT Det skal bli artig å teste den og du er velkommen til å ta den i nærmare øyensyn. mvh JanEirik Endret 14. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Blir spennende.. Nå klager ikke jeg på min gamle q17s engang jeg da.. Og jeg synes fortsatt den er mitt beste datakjøp noensinne... Men jeg synes da de burde kalle den noe nytt.. q17sULTRA eller noe Lenke til kommentar
TJ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Den dagen Hyundai er i samme klasse som NEC skal jeg sykle Trondheim-Oslo kun iført g-streng truse. Skulle den være i samme klasse, så slår jeg følge med deg kun iført keiserens nye klær EDIT: Heter jo selvfølgelig keiserens nye klær og ikke kongens Endret 14. juni 2004 av TJ Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 stiller opp med kamera og legger ut her oivind_dale hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå