Gå til innhold

X800Pro - får alle CS:CZ i bundelen til Sapphire?

Anbefalte innlegg

#bruk emnefeltet best mulig til å beskrive hva topicet handler om#

Nå ja, vet at mange her allerede har det. Lurer bare på om alle får CS:CZ i bundelen til Sapphire? Fikk en litt annen bundle enn den noen oppgav her for noen dager siden, lurte på om det kanskje var fordi jeg kjøpte VIVO, eller om alle har lik bundle..

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VIVO versjonen av sapphire har 1,6ns minne mens "vanlige" X800pro kort har 2ns. Jeg har bestilit kortet og jeg lurte på hva som fulgte med..

Det sier meg ikke så mye,kan ikke så mye om det her :)

Har vivoen litt raskere minne med andre ord?

Lenke til kommentar

Det som er litt bra er at "Ati Rage Theatre Video" følger med X800Pro VIVO. Flere steder står det at kun X800XT har denne chippen.

Skal prøve å modde den til XT snart, men jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i "a conductive pen, a toothpick, acetone, and manicure" som denne siden sier.

Tenker da spesielt på conductive pen, acetone og manikyr, kan selv skaffe tannpirkeren :p

Noen som vet om jeg kan bruke noe annet istedet? Skal jo bare koble to broer, trodde egentlig at en vanlig blyant skulle fixe det.

Bundle:

CS:CZ

Tomb Rader:AoD

PowerDirector Pro

PowerDVD 5.2

CD med overklokkingsverktøy

CD med drivere og sånn

--

Greie til å koble TV'en til PC'en (denne er da 10cm lang, så hvordan du skal kunne få noen som helst nytte av denne uten å kjøpe lengre kabel går over min forstand.

Greie til å koble konsoll til PC (Med sånn 3 åpninger med gul, grønn og blå eller noe sånn)

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
Det sier meg ikke så mye,kan ikke så mye om det her

Har vivoen litt raskere minne med andre ord?

Minnet er vel ikke raskere, men har lavere aksesstid i NS.

Dermed er det vel større sannsynelighet for at det kan klokke lengere.

Lenke til kommentar

Å herregud, den klokker jo sinnsykt :dribble:

Core er på stock 475mhz på denne, XT'en på 520mhz. Klokker med Atitool, så langt er den på 555mhz uten artifacts enda..

UPDATE: 575mhz, klarer jeg 600?

UPDATE 2: Full crash på 575mhz.

Nå ja, ikke ille. Så var det minne sin tur.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...