Orjanp Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hvordan løser jeg ut zipdisketten i RH 7.2. Det nytter ikke å trykke på utløserknappen på zip stasjonen, hverken før eller etter at jeg har demontert stasjonen. Finner heller ikke noe 'løs ut' ved å høyre klikke på zip stasjonen Lenke til kommentar
Zlasch Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 hadde tenkt til å spørre om du hadde husket å umount'e den, men antar at det var det du siktet til når du skrev demontert =P Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Zlasch skrev (2002-04-16 11:14):hadde tenkt til å spørre om du hadde husket å umount'e den, men antar at det var det du siktet til når du skrev demontert =P Tenkte at det kunne misforstås litt. Har ikke skrudd zip disken fra hverande, men umount. :smile: Disken løser seg ikke ut når jeg bruker knappen utløserknappen hverken før eller etter umount(synes det er veldig rart). Skal prøve med 'eject'. Takk for svar... _________________ Ørjan... [ endret av Orjanp den 2002-04-16 14:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå