Noki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei! Jeg skal kjøpe nytt skjermkort siden mitt GeForce 2 GTS sliter litt med diverse spill. Jeg har sett at ATI 9800 PRO er et godt kjøp med tankte på pris/ytelse. Jeg har derfor sett litt på komplett.no. Her er ett kort fra Sapphire til 1575 kr. Og her er ett annet fra samme produsent til 1902 kr. Men det står at det billigste kortet har 256 MB DDR II, mens det dyreste har 128 MB DDR. Noen som har en forklaring til dette? Skal det være slik, eller er det en feil i produktbeskrivelsen hos komplett...? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det skal være sånn. Kjøp den dyreste, den er mye bedre. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kjøp for all del den dyreste, ytelsen er markant bedre. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 De fleste skjermkortprodusenter, lager ofte billige kort med 256 MB minne av "dårlig" kvalitet fordi de vet at mange kjøpere bare ser på antall MB. Derfor er ofte 128MB kort med kvalitets minne bedre og derfor også dyrere. Lenke til kommentar
Noki Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Okei! Takk for svar! Det kortet fra Sapphire...er det bra, eller vil dere anbefale en annen produsent...? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Okei! Takk for svar! Det kortet fra Sapphire...er det bra, eller vil dere anbefale en annen produsent...? Det er vell bare 128 bit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå