Gå til innhold

Flue i cpu vift!

StepOw

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis satt her på pc`n i går... da jeg plutselig hørte en stygg surrelyr inni kabbise, da jeg så inn så jeg en svær flue som drev å surra rundt! Plutselig bare fløy den bort til min vulcano 12, så kom d en rar lyd og så hadde jeg en smasha flue over hele kjølerippa! Grunnen til at den kom seg inn er at jeg driver å kutter ut StepOw på sidedøra..

Hakke så mye med luftkjøling men måtte bare si det, litt lol spørr du meg da :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde det ganske morsomt i min ungdom, (er 16) fant ut at hvis man tar en bøtte maur fra en tue, og en bøtte maur fra en annen tue, og heller ut den første bøtten over den andre tuen(vet.. komplisert.. never mind;)) og den andre bøtten over den første tuen.. resultat: no more maur! :green:

Lenke til kommentar
hadde det ganske morsomt i min ungdom, (er 16) fant ut at hvis man tar en bøtte maur fra en tue, og en bøtte maur fra en annen tue, og heller ut den første bøtten over den andre tuen(vet.. komplisert.. never mind;)) og den andre bøtten over den første tuen.. resultat: no more maur! :green:

haha.. seriøst !?

Lenke til kommentar

jeg hadde en maurplage her for en måned siden! tror jeg putte 50stk. til sammen inn i kabinettvifta på pc'n( det er gøy, primitivt, men gøy)! jeg har fakta ikke sett noe spor etter de! :hmm: snålt, burde være rimlig bedritent der inne nå! Andre maur henta de sikkert ut om natta! vettafaen egentlig........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...