StepOw Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg og en kompis satt her på pc`n i går... da jeg plutselig hørte en stygg surrelyr inni kabbise, da jeg så inn så jeg en svær flue som drev å surra rundt! Plutselig bare fløy den bort til min vulcano 12, så kom d en rar lyd og så hadde jeg en smasha flue over hele kjølerippa! Grunnen til at den kom seg inn er at jeg driver å kutter ut StepOw på sidedøra.. Hakke så mye med luftkjøling men måtte bare si det, litt lol spørr du meg da Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Stakkars flue, og stakkars deg ble vel litt griseri i kjøleren Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hehehe, det skulle jeg likt å sett. *ler* Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bra det ikke var ei svær humle eller no da. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Tenk at du hadde drept dronninga(maur-dronninga hvis du lurte.. Doh! ) problem: 30.000 maur som kommer i begravelsen! Endret 15. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Tenk at du hadde drept dronninga(maur-dronninga hvis du lurte.. Doh! ) problem: 30.000 maur som kommer i begravelsen! lol Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hadde det ganske morsomt i min ungdom, (er 16) fant ut at hvis man tar en bøtte maur fra en tue, og en bøtte maur fra en annen tue, og heller ut den første bøtten over den andre tuen(vet.. komplisert.. never mind;)) og den andre bøtten over den første tuen.. resultat: no more maur! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Lurer på om jeg skal sette gitter foran viftene mine i pc-en nå, kan jo risikere at jeg må rense den for fluerester hvis ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 haha.. hørtes fett ut.. har du noen bilder av hvordan den ribba ser ut. lol Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sleng opp noen bilder da.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sleng opp noen bilder da.. Ja, gjør det, eller fang en flue å sleng den inn igjen.. da får vi se det hele igjen!!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hadde det ganske morsomt i min ungdom, (er 16) fant ut at hvis man tar en bøtte maur fra en tue, og en bøtte maur fra en annen tue, og heller ut den første bøtten over den andre tuen(vet.. komplisert.. never mind;)) og den andre bøtten over den første tuen.. resultat: no more maur! haha.. seriøst !? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du lever farlig,tenk om det hadde vært en fugl.. da hadde vifta stoppa og kabinettet gått rundt med 3000r/min Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg hadde en maurplage her for en måned siden! tror jeg putte 50stk. til sammen inn i kabinettvifta på pc'n( det er gøy, primitivt, men gøy)! jeg har fakta ikke sett noe spor etter de! snålt, burde være rimlig bedritent der inne nå! Andre maur henta de sikkert ut om natta! vettafaen egentlig........ Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 tingen er å helle rød sprit (eller hvilken som helst sprit men det er billigst) i en pissemaurtue eller vepsebol! da har man hele tuen eller bole på fylla! hehe Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du lever farlig,tenk om det hadde vært en fugl..da hadde vifta stoppa og kabinettet gått rundt med 3000r/min Haha! Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du lever farlig,tenk om det hadde vært en fugl..da hadde vifta stoppa og kabinettet gått rundt med 3000r/min Det går jo ikke ann. Kabinettet står jo på gulvet. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 du lever farlig,tenk om det hadde vært en fugl..da hadde vifta stoppa og kabinettet gått rundt med 3000r/min Det går jo ikke ann. Kabinettet står jo på gulvet. Bruk fantasien du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå