Joe DiMaggio Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Lurer bare på hvilken BF dere liker best! alt av mods også! Jeg foretrekker Desert Combat Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Jeg forretrekker Battlefield 1942 den er meget hyggelig. Vietnam var ikke så bra. Jeg har prøvd 3 modder til BF å Desert Combat er den mest gjennomførte. Desert Combat er et must til BF Endret 14. juni 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Foretrekker Desert Combat og BFV. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Synes ikke vietnam var så kult Installerte Road to Rome og Secret Weapon da det kom men synes ikke det var noe spess! Endret 14. juni 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 BF1942 DesertCombat ForgottenHope Kanskje RTR - SWoWWII og BFV hvis jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 BF1942+Forgotten hope owner alt Snart ny patch med masse nytt utstyr og skins. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 BFV er det beste FPS spillet jeg noen gang har prøvd og det er faktisk sant BF1942 er heller ikke så værst, men liker BFV mer, vet ikke helt hvorfor, kansje pågrunn av at BFV holder til i en nyere tid, ww2 spill blir liksom litt for gammalt for meg Gleder meg til Modden PoE(point of existence) kommer til BFV, sjekk den ut: http://www.pointofexistence.com/ Den ser bare helt rå ut Lenke til kommentar
milamber Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 BF1942+DC=Veldig veldig bra og jeg stor koser meg mest her. Grunnen til det er at det er kjapp action og det er lite man egentlig trenger å sette seg inn i for å kunne spille det. Eneste kjedelige er at juksemulighetene til DC er enormt store. I BF42 så har man ikke de mulighetene og jeg hater de som skal vinne pågrunn av juks. BFV= Er helt kurrant å spille, men jeg har ikke fått helt feelingen på dette. Samarbeid er et større stikkord her enn i BF42, selv om ja samarbeid må fungere der også for å vinne. Du har enormt mye flere muligheter i BFV. I bunn og grunn så er det smak og behag for hva man vil spille, men uansett om du kun spiller BF42 eller BFV så anbefaler jeg alle å prøve begge Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har prøvd 3 modder til BF å Desert Combat er den mest gjennomførte. Desert Combat er et must til BF Pøh, forgotten hope eier jo dc bigtime Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg synes bfv er best.grafikken på bf 1942 er liksom så flat og kantete, desert combat også Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Liker Battlefield Vietnam best jeg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg synes bfv er best.grafikken på bf 1942 er liksom så flat og kantete, desert combat også har vel kansje noe med når tid d kom ut? og sammenligne BF og BFV er som og sammenligne ra2 og generals grafikk er ikke alt, liker faktisk 1942 best. en av mange grunner er ganske enkelt at der skremmer en tanks livet av deg. mens i vietnam er d liksom, "åja d står en tanks i basen, hva så?". man får en mer realistisk følelse i d, men viktigst av alt: d e jævla skøy... Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Battlefield Vietnam 4ever Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tja... Jeg synes faktisk BF:Vietnam og BF: '42 er like artige. Men jeg gleder meg til Home Front og PoE kommer ut! Da kan det bli sus i serken! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Liker vanglig bf1942, liker å fly I desert combat går flyene for fort Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 battlefield vietnam er d beste spillet. d har de beste effektene som er lagd på et battlefield spill. på BF1942 og BF1942 secret weapons er d nesten umilig å treffe på avstand men d har produsenen av BF ordnet på BF vietnam. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 battlefield vietnam er d beste spillet. d har de beste effektene som er lagd på et battlefield spill. på BF1942 og BF1942 secret weapons er d nesten umilig å treffe på avstand men d har produsenen av BF ordnet på BF vietnam. Heh... Dette var usansynlig dumt sagt! Om du treffer eller ikke er jo helt opp til serveren og spilleren - om du treffer bedre i BF:V så betyr det bare at det spiller passer bedre for deg - er ikke noe galt med BF'42 - dreper selv over halve mappet med Engi-rifla i '42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå