Gå til innhold

Hvilken BF er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BF1942+DC=Veldig veldig bra og jeg stor koser meg mest her. Grunnen til det er at det er kjapp action og det er lite man egentlig trenger å sette seg inn i for å kunne spille det. Eneste kjedelige er at juksemulighetene til DC er enormt store. I BF42 så har man ikke de mulighetene og jeg hater de som skal vinne pågrunn av juks.

BFV= Er helt kurrant å spille, men jeg har ikke fått helt feelingen på dette. Samarbeid er et større stikkord her enn i BF42, selv om ja samarbeid må fungere der også for å vinne. Du har enormt mye flere muligheter i BFV.

I bunn og grunn så er det smak og behag for hva man vil spille, men uansett om du kun spiller BF42 eller BFV så anbefaler jeg alle å prøve begge :)

Lenke til kommentar
jeg synes bfv er best.grafikken på bf 1942 er liksom så flat og kantete, desert combat også

har vel kansje noe med når tid d kom ut? og sammenligne BF og BFV er som og sammenligne ra2 og generals :p

grafikk er ikke alt, liker faktisk 1942 best. en av mange grunner er ganske enkelt at der skremmer en tanks livet av deg. mens i vietnam er d liksom, "åja d står en tanks i basen, hva så?". man får en mer realistisk følelse i d, men viktigst av alt: d e jævla skøy...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

battlefield vietnam er d beste spillet. d har de beste effektene som er lagd på et battlefield spill. på BF1942 og BF1942 secret weapons er d nesten umilig å treffe på avstand men d har produsenen av BF ordnet på BF vietnam.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
battlefield vietnam er d beste spillet. d har de beste effektene som er lagd på et battlefield spill. på BF1942 og BF1942 secret weapons er d nesten umilig å treffe på avstand men d har produsenen av BF ordnet på BF vietnam.

Heh...

Dette var usansynlig dumt sagt!

Om du treffer eller ikke er jo helt opp til serveren og spilleren - om du treffer bedre i BF:V så betyr det bare at det spiller passer bedre for deg - er ikke noe galt med BF'42 - dreper selv over halve mappet med Engi-rifla i '42

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...