chop Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Har nettopp installert tsl på laptopen, og hadde tenkt å se lotr på dvd. Installerer xine, libdvdread og libdvdcss, mounter dvd-stasjonen og trykker på dvd-knappen i xine. Her er feilmeldingene jeg da får; feilmeldinger For å forsikre meg, prøvde jeg å spille av en annen dvd (thirteen days), noe som gikk strålende. Hva kan dette være? Endret 14. juni 2004 av chop Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har nettopp installert tsl på laptopen, og hadde tenkt å se lotr på dvd.Installerer xine, libdvdread og libdvdcss, mounter dvd-stasjonen og trykker på dvd-knappen i xine. Her er feilmeldingene jeg da får; feilmeldinger For å forsikre meg, prøvde jeg å spille av en annen dvd (thirteen days), noe som gikk strålende. Hva kan dette være? Har du prøvd å splle av vob-filene direkte? libdvdnav er nemlig den delen som skal sørge for å sette opp dvd-menyene, hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 oogle er btw en glimrende dvd-avspiller som støtter menyer for Linux Lenke til kommentar
chop Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Har du prøvd å splle av vob-filene direkte? libdvdnav er nemlig den delen som skal sørge for å sette opp dvd-menyene, hvis jeg husker rett Hva mener du? Jeg prøvde å spille av .vob filene i xine, men det funket dårlig. Ogle funket også heller ikke, fikk de samme feilmeldingene. Libdvdcss klarer visst ikke å dekryptere dvd'en.. Endret 14. juni 2004 av chop Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har du prøvd å splle av vob-filene direkte? libdvdnav er nemlig den delen som skal sørge for å sette opp dvd-menyene, hvis jeg husker rett Hva mener du? Jeg prøvde å spille av .vob filene i xine, men det funket dårlig. Ogle funket også heller ikke, fikk de samme feilmeldingene. Libdvdcss klarer visst ikke å dekryptere dvd'en.. Men da burde den heller ikke virke i vanlige DVD-spillere hvis det er krypteringen det står på... Hva med å prøve mplayer? Den støtter ikke menyer i hele tatt, men den klarer å spille av filmer Lenke til kommentar
chop Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 prøvde mplayer nettopp (mplayer dvd://), og fikk denne feilmeldingen: Playing dvd://. Reading disc structure, please wait... There are 10 titles on this DVD. There are 54 chapters in this DVD title. There are 1 angles in this DVD title. libdvdread: Invalid title IFO (VTS_01_0.IFO). Cannot open the IFO file for DVD title 1. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er vel samme deCSS programmet som kjører i bakgrunnen uansett om det er mplayer eller xine som leverer knappene... Virker den i en vanlig, HW basert DVD-spiller? Lenke til kommentar
chop Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Har fått prøvd den i ps2'en, noe som fungerte ypperlig. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hmm... Sende inn en bugrapport på libdecss da kansje. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg prøver å spille av en DVD i xine, men får beskjed om at det ikke går pga 'legal requirements'.. Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) .. dobbelpost .. Endret 19. juni 2004 av Edorph Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg prøver å spille av en DVD i xine, men får beskjed om at det ikke går pga 'legal requirements'.. Hvordan kan jeg løse dette? du må skaffe deg en pakke som heter libdvdcss. Algoritmen som har skapt så mye mediestyr rundt "DVD Jon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå