ZyberZone Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ettersom familiepc'en gikk i stykker i ett tordvær, så har jeg kjøpt nytt hk og minne (ikke fra mpx) i håp om att CPU'en skulle funke (En duron 850). Dette gjør den selvfølgelig ikke. Det jeg gjør da er å sjekke prisguiden, for å finne en så billig cpu som mulig, fordi pc'n uansett bare brukes til litt sims og surfing/skriving. Finner ut att mpx selger Duron 1.4 for 150 kr + moms. En grei pris synes nå jeg, som ikke trodde disse solgtes mer. Det var bestillingsvare, og skulle ta 14 dager å få. Greit nok! Etter 1.5 uke ca, så får jeg min tredje ordrebekreftelse. Lurer på hvorfor de sender ut 3 ordrebekreftelser. De to første sjekker jeg, men den tredje gidder jeg ikke å åpne engang, ettersom jeg sitter på modem, å de sender ut pdf-filer. Vel, idag var jeg å hentet ut CPU'en min, og det var en 1.8 ghz Duron.. Til 150 kr + moms. Dessuten var vifta som jeg bestillte, med i pakken. Det er sånn det skal gjøres! Tenker på att det er flere butikker som har trekt seg når de har funnet ut at de har gjort en feil. (Pcutstyr hadde f.eks. billig minne for en stund siden, som de ikke "kunne levere" osv). Mpx har for øvrig fjernet 1.4 ghz'ern fra listene sine nå. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jepp, Mpx.no er med denne handlingen et forbilde for alle andre i samme bransje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå