PioUs-JiN Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bare lurer på om mitt Creative Radeon 9600(vet det er dårlig, men hadde ikke cash til noe annet ) passer sammen med denne vannkjølngen??? Det er ingen komponenter som kommer i veien? Hadde nemmelig et problem med dette når jeg skulle skifte kjølerilla til ei vifte... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 ingen som har noen som helst anelse??? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Antar at det går helt greit . Sjekk asetek sine hjemmesider og se hvilke skjermkort det er kompatibelt med. Evt spør Komplett! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 hm sto ingen ting om dette på waterchill sin hjemmeside... er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja, jeg har ødelagt ett Asus 9600XT fordi det var for lite mellomrom mellom skrue festene på skjermkortet i forhold til GPU - blokken. Men du kan jo bare teste om de er det på ditt, sikkert noen som kan gi bedre svar.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 oki... greit det. thanx for svara hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå