Navy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 verste førsteinntrykket!? Hmm... Må vel bli mc60 og st55. st55 har j****** tastatur og joystick + at den knirker som der og gir dårlig inntrykk. Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 ...jeg må innrømme at jeg aldri har blitt så skuffet som når jeg fikk SL55 i hånda... Fra å se ut som en solid juvel i reklamen, så åpenbarte det seg et billig kinderegg i hånda mi... Og hva var forresten dealen med den høytalersprakingen kombinert med elendige bilder av natur? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Syns Nokia 3200 har dårlig førsteinntrykk, veldig mye plast, og ikke noe stor skjerm heller! men kule funksjoner har den, radio og lommelykt Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Siemens er mitt "favoritt merke", men Siemenes MC60 fortjener bare kritikk. Dritt telefon men kule funksjoner har den, radio og lommelykt Skru skjermen på nyere mobil på full peising, da har du en fin lommelykt Endret 15. juni 2004 av MadsES Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 3510 skuffet meg stort på en måte, den knirket i dekselene før jeg i det hele tatt hadde tatt den i bruk, mange forskjellige glorete farger på dekslene/tastene osv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Kom på en tlf som er relativt ny: Samsung e700, ja den ser godt ut, men herregud for en tragisk mobiltelefon! Utrolig tungvindt og nærmest plagsom mobil i bruk. En ting jeg også har erfart at å sende e700 mms'er til nokia 6600 er utrolig tungvindt, man må faktisk bruke et filbehandlingsprogram for å få "ut" bildene... Synes den også er relativt overpriset med tanke på hva du får. Mange er nok uenige med meg men dette er min mening som jeg står 100% bak. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hadde veldig lyst på MC60 men droppa den ganske fort. Etter den hadde jeg lyst på ST55 men leste testen på amobil og droppet den og. Har sett de i virkeligheten senere og de ga et veldig dårlig førsteintrykk. Selv om E700 har endel ting ved seg som er veldig dårlig og det at den er overpriset vil jeg ikke si at den gir et dårlig førsteintrykk. Lg G5400 derimot er en klapptelefon som gir dårlig førsteintrykk, den kjennes ut som en leketelefon når du åpner den. Ihvertfall hvis du har E700 i den andre handa... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 3510i er den telefonen som gav meg det verste førsteinntrykket jeg noen gang har fått av en telefon. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er vel c60 og nokia 3510i å herregu at det går ann og lage så dårlige mobiler.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Lg G5400 derimot er en klapptelefon som gir dårlig førsteintrykk, den kjennes ut som en leketelefon når du åpner den. Ihvertfall hvis du har E700 i den andre handa... Kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå