no name needed Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg er helt noob i både photoshop og når det gjelder webdesign. Jeg leker meg med et design med gjennomsiktige knapper. Knappene er lagret som png-24, og fungerer bra i opera, men de blir grå/brun i explorer. Jag har også prøv å lagre knappene som png-8 og jpeg, men da blir de ikke gjennomsiktige i det hele tatt. Dere kan se det her: metalrabbit.com Bare overse designet, og at noen av knappene er interlaced og ikke fungerer, men jeg trenger sårt hjelp med transparent-problemet... Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 IE har ikke støtte for transparent PNG.. (dvs de har støtte for noe, men ikke fullkommen) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg vet en del er uenige i meg; men bruk GIF - de fleste bruker tross alt IE så det er best å bruke en løsning som de fleste kan se. I det du skal lagre så lagrer du som en Gif og krysser av ved transparent. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg bruker alltid GIF.. Har man IE, så har man IE.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har man IE, så har man IE.. (eller Firefox!) Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Kjempegreier folkens! Takker. Hvilken GIF-mode anbefaler dere? Har prøvd med 128-DIthered og 128 non-dithered, men de blir fortsatt ikke transparente. (jeg har ticket av for transparent) Knappene får en svak diffus versjon av mønsteret jeg har fylt knappene med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå