Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det normalt at 50% av cpu`en min er i bruk når jeg laster ned på 90kb pr sek? Og min Pentium 4 idler rundt 60c i mens. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bruker du integrert nettverkskort? I såfall, se om det finnes nye drivere for dette. Intregrerte løsninger bruker som regel en del CPU for oppgavene sine, men det høres veldig mye mer ut enn normalt... Du bør ikke få noe merkbar ytelsesreduksjon ved mindre du kopierer over 100Mbit LAN. -Stigma Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Bruker det integrerte nettverkskortet på IC7-MAX3 hovedkortet til å ta inn internett, og et annet 3com kort til å dele nettet ut til en anen maskin med. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg sjekka nettopp, og ligger mellom 4-8%. Og da har jeg samtidig TV og performance monitor oppe. Er mao noe galt som ikke er riktig på din maskin Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ville annbefalt å sjekke drivere til nettverkskort(ene) først. Ellers så vet jeg ikke helt hvor jeg ville annbefalt deg å starte feilsøkingen. Beklager -Stigma Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har 0% cpu bruk når jeg laster ned med min 2mbit linje.. Hvordan program bruker du til nedlastning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå