Gå til innhold

Half-Life 2, blir det så bra som alle tror?


Anbefalte innlegg

Half Life 2 er absolutt ikke det siste vi hører fra Valve. De jobber med Half Life 3 og noen utvidelsespakker til Half Life 2 allerede.

skal det kome utvidelsespakker til hl2? i tillegg til ein 3'ar som mest sanynleg vil kome om ikkje så altfor lenge (i forhold til tida det tok mellom hl1 og 2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal det kome utvidelsespakker til hl2? i tillegg til ein 3'ar som mest sanynleg vil kome om ikkje så altfor lenge (i forhold til tida det tok mellom hl1 og 2)

Etter det jeg har fått med meg så skal det komme en utvidelsespakke om Alyx Vance blant annet. Har ikke en kilde for hånden.. Valve har sagt at Half Life 3 ikke vil ha så lange utviklingstid som Half Life 2 siden de da skal bruke Source igjen. Men kanskje om en 2 års tid..?!

Lenke til kommentar
Ja, blir det det? Det er jo nok sikkert verdens mest etterlengtete spill, men er det så bra for det? Vet at HL 1, og alle de andre, var virkelig verdensklassespill, men er det da sikkert at HL 2 blir det? Ta Counter-Strike: Condition Zero, det har jo nå toppa sagstallene helt, men mange ble skuffa. Det kan vi jo bli med HL 2 også? Jeg er fullt klar over at vi har sett grensesprengende bilder og trailere, men skinnet kan bedra? Jeg tviler ikke på at HL 2 blir et kjempespill heller, men se hva det ble til av CS:CZ!

 

Så hva tror dere?

Tja, CS:CZ er vel ikke så ille som du skal ha det til..

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=7923

 

I følge topplisten for 4. juni er det bare forbigått av Far Cry og Battlefield Vietnam.

Lenke til kommentar
half life 2 har total mangel på normal mapping ettersom eg ser

eg håper dei ijallefall har støtte for det til oss moddere

Hvis jeg tolker innlegget ditt riktig, så mener du at Half-Life 2 mangler "normal mapping"? Skjønner ikke helt hva du mener med dette. Kan du gi en litt bedre forklaring på det?

normal mapping er dei såkalte ekstra polygonane du ser ved hjelp av lys, doom3 har milevis betre modeller enn half life 2

 

når det kjem til animasjoner så trur eg hl2 drar det lengste strået, men aldri sei aldri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...