Jumpern Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Har akkurat investert i et nytt lydanlegg til bilen min, og lurer på om jeg har gjort et godt kjøp? Radio: Pioneer cd/mp3 (DEH-P5500MP) Forsterker: Pioneer 4x100w (GM-X574) Subwoofer: Pioneer 800W (TS-W305C) Høytalere bak: Sony Explod 6x9" 300w (XS-K6930) Høytalere foran: Sony Explod 6 1/2" 200w (XS-K1730) Noen som har noe å si på dette? Endret 14. juni 2004 av Jumpern Lenke til kommentar
tøs Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke kjøp 9x6" og kjøp et bedre frontsett. Pro serien til focal er sinsykt bra. Bruk kun disse. Det gjør susen.. det kan jeg love deg.. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 har akkurat samma sub, spiller helt greit, men skal selge den nå kjøpe MDS istedet, mye bedre og du får mye for pengene, xplod høytalerne er neinei, spesielt 6x9erne, hadde det i russebilen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Send en PM til sfh på forumet og be om et tilbud fra Soundstream. Vil garantert banke Pioneerhøyttalere, suber og forsterkere lett Forsterkern er forøvrig bare 4x50W RMS. RMS er det som teller. Allt av andre pmpo, din og andre enhetsbetegnelser er ikke noe å ta hensyn til. Spillerne til Pioneer derimot er godsaker, det kan de Og gå for et frontsett + sub. Ikke noe i hattehylla. Der skal du ha åpning ned til suben, evt bassrefleksrør fra kassa. 6*9" er en forbrytelse mot godt lydbilde etter min mening. Dette kan du bygge ut med midbasser i dører/kickpaneler senere, noe som vil gi en meget bedre og riktigere utbyggingsmulighet Endret 15. juli 2004 av Jalla Lenke til kommentar
tøs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Og gå for et frontsett + sub. Ikke noe i hattehylla. Der skal du ha åpning ned til suben, evt bassrefleksrør fra kassa. 6*9" er en forbrytelse mot godt lydbilde etter min mening. Herregud jeg kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Herregud jeg kunne ikke vært mer enig. Det der virker som et hjertesukk basert på stygge erfaringer, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå