Runar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Jeg hadde for en stund siden en trojaner på pc'en. (les mer her ) Og nå skjer masse rart med pc'en: 1: Den skrur seg av og starter på nytt helt uten forvarsel. 2: Nå går det ikke ann å spille av noen musikk filer mer. 3: Mange programmer går det ikke å installere på nytt. 4: Dataen er blitt treig. Håper noen kan hjelpe meg. MvH Runar S T Endret 14. juni 2004 av -Runar- Lenke til kommentar
aleksweb.tk Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Gå inn på norman.com, der tror jeg det er en trojan fjerner. MVH Aleks I. http://Aleksweb.tk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kjør scan med Norton Anti-vitus, spyhunter og ad-aware. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg regner med at jeg ble kvitt trojaneren da jeg re-installerte xp. Men dataen er ikke helt iorden ser det ut som. Jeg har prøvd å installere norton 2004 på nytt men det går ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå