Nervevrak Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Skal sende en liten spøk til en kamerat Men må da sjule ID på meldingen han mottar. Har prøvd å slå av "Send anrops-ID" på oppsetet på min 6230, men det funket ikke. (Mulig jeg har missforstått bruken av denne innstillingen ) Så hørte jeg at det er bare å skrive noe spesielt først i meldingen. Isåfall hva da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 tror det bare er når man ringer anrop er vel nå man ringer noe... kanskje jeg tar feil kanskje jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har vært litt for mange tilfeller hvor unge gutter og jenter har følt seg mobbet og truet på mobilen til at telefonselskapene gir oss muligheten til å sende anonyme meldinger. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Har vært litt for mange tilfeller hvor unge gutter og jenter har følt seg mobbet og truet på mobilen til at telefonselskapene gir oss muligheten til å sende anonyme meldinger. Hørtes fornuftig ut ja. Men det løser fortsatt ikke problemet mitt Er det noe sted på nettet en kan sende SMS gratis? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Du kan registrere deg på eurobate.com. Der sender du tre meldinger gratis hver dag. Én ulempe er at det står en setning med reklame for Dido cd'er på slutten av hver gratismelding. Hvis du skal leke tøffing over sms mister det jo litt av effekten da. Endret 14. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Haha... Må bare le litt? Dido... Herregud... Walter; sponsrer Dido (eller nærmere sagt plateselskapet til dido) sms tjenesten? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For at de skal ha råd til å drive med gratis sms må de jo få inntekter fra et sted. Har nå mine tvil om at Dido personlig sitter på pengesekken, men.. Sist jeg fikk melding fra Eurobate så var det i hvertfall Dido-reklame på slutten av meldinga. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du kan endre nummeret til meldinssentralen til et eller annet utenlandsk sentral eller noe. Da kommer det enten ingen nummer eller et helt annet nummer, avhengig av hva sentralen er stilt til. Da kan jo en SMS bli veldig dyr, men noen sentraler tar ikke betalt for dette. Søk etter slike nummer et sted... Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er også mulig å sende sms fra et fake nummer, vilket som helst. Husker jeg testet det for en stund siden, krever dog noe software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå