hylo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Snart skole ferie fra skolen!! Da blir det verre med data! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 JIPPI!!! Snart fri her og! Ingen lekser lengre (fjernet alle bøkene idag) Men til høsten begynner jeg jo i ungdomskolen..... Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja, for meg så er det så godt som ferie. Ferdig med alt som har med skole og gjøre. Eneste vi skal nå er og ta en grilltur og møte opp for å sitte å høre på at lærerene tar farvell osv. Bare noe dumt. Men det er godt å være ferdig med eksamen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 JIPPI!!! Snart fri her og! Ingen lekser lengre (fjernet alle bøkene idag) Men til høsten begynner jeg jo i ungdomskolen..... jau, morro med barne skole... putte kjølepasta under lærerens stol..... kalde greier.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ska vi se... Tirsdag: Vanlig skole Onsdag: Vanlig skole Torsdag: Levere bøker, og rett hjem Fredag: Siste skoledag Etter skoleferien: 10. kl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå