Echroll Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hver eneste gang jeg kjører ett spill, avsluttes det helt uten videre, og uten feilmeling. Dette skjer som regel innen ett par minutter. Har en MSI Mega PC, med Win XP Pro og SP1. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Står det noe i "hendelsesliste" som ligger under "administrative verktøy"? Lenke til kommentar
Echroll Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Under "applications" får jeg Application Error, og på "system" får jeg Warning/dhcp når CM 03/04 avsluttes. Lenke til kommentar
Echroll Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Disken min er delt i to partisjoner, XP er på en FAT32 partisjon, mens spill er installert på en NTFS partisjon, kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) tja det er iallefall ikke noe poeng og kjøre fat32 (konverter til ntfs) hvordan maskin har du ? hvordan skjermkort drivere bruker du ? fullt oppdatert med tanke på windowsupdate... skjer dette uannsett hvordan spill du spiller ? når du spiller singelplayer og eller multiplayer ? kan du legge ut dxdiag filen Endret 15. juni 2004 av Aganon Lenke til kommentar
Echroll Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Det kan faktisk virke som om min stakkars celeron 2,4 ghz kjører på 3,2 ghz. Det kan jo ikke være sunt! Finner ikke noe valg i bios'en hvor jeg kan klokke den ned. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Øverste valg i BIOS skal være det rette sted. Her velger man prosessor-type/hastighet. Mulig det også fins en innstilling som heter "automatic". Da skal BIOS selv klare å detektere riktige innstillinger. Lenke til kommentar
Echroll Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Fant ut av det. Har en litt merkelig bios, tror jeg. Måtte lete lenge før jeg fant riktig innstilling. Så nå funker alt som en drøm... Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå