Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir litt dumt å legge vekk min ekstremt sexy P900, men jeg selger den ikke så den blir nok enda en fast følgesvenn på kjedelige bilturer, hytteturer osv. Men det skal bli deilig å få en lett å liten telefon igjen :)

Hmm... Sier jo litt om P900, når du mener at S700 blir liten og lett... :p

He, he :p

Men den er jo ikke akkurat stor da(med tastene inne)

Image36b.jpg

Like stor som en t610 ;)

s700_title.jpg

Der ser du både forsiden og baksiden på samme bilde :p (synes baksiden ligner litt på k700 sin jeg :dontgetit: )

Image21.jpg

(måtte bare poste et til :wee: Bare se på størrelsen på skjermen, 240x320) *Gleder seg til å konvertere filmer :) *

Lenke til kommentar
Dette var en namme tråd.. I must say!

Har sett på telefonen en stund nå, ventet på at den skal komme til Norge en stund nå.. Og denne tråden gjør jo ikke akkurat sånn at jeg får MINDRE lyst på den.. Heller tvert imot..

Er veldig fornøyd med T610en min, men.. K700i er bare nydelig.. :love:

Hva er det som følger med i pakken?

Datakabel, stereoheadset, CD-rom.. Noe mer? Utenom telefonen selvfølgelig..?

er med stereo headset, manual, lader, og cd rom.. ikke data kabel i min hvrtfall.

Lenke til kommentar

S700 er nok ganske mye større enn T610 jo:

T610: 102 x 44 x 19mm

S700: 107.5 x 49 x 24.5 mm

5,5 millimeter høyere. 5 millimeter bredere. 5,5 millimeter tykker.

Se på en S700 forfra. Tenk det at den halvparten av bredden i tykkelse. Det er endel.

Vekten på 137 g er heller ikke fint lite.

Lenke til kommentar
Dette var en namme tråd.. I must say!

Har sett på telefonen en stund nå, ventet på at den skal komme til Norge en stund nå.. Og denne tråden gjør jo ikke akkurat sånn at jeg får MINDRE lyst på den.. Heller tvert imot..

Er veldig fornøyd med T610en min, men.. K700i er bare nydelig..  :love:

Hva er det som følger med i pakken?

Datakabel, stereoheadset, CD-rom.. Noe mer? Utenom telefonen selvfølgelig..?

er med stereo headset, manual, lader, og cd rom.. ikke data kabel i min hvrtfall.

hvor kjøpe du din? butikk eller online ?

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på noe som irriterer meg med min T610;

Under "samtaler" kan du kun se klokkeslettet for samtaler som har gått inn/ut/ubesvart den datoen samtalen var, hvis dere skjønner... Så hvis Gauder ringte meg i går, men at jeg ikke har sett på telefonen før idag så vet jeg ikke når i går han ringte. MEN dersom jeg stiller datoen tilbake kan jeg få se klokkeslettet for alt som hendte i går, men ikke for dagens samtaler :ermm: Skjønner? Så mitt spørsmål til dere som har fått K700 ( grattis btw :w00t: ) er : Hvordan funker dette på K700 ?

På min 3100 kan jeg i "utboks" og "arkiv" se dato og klokkeslett for sendte meldinger, mens i "sendte meldinger"-mappa på T610 kan jeg ikke få fram noen av delene.... Kvisleis er forholda på K700 ?

Håper dere gidder å sjekke/svare :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...