remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Synd at batterielevetiden er verre, men det er vel forståelig pga. skjermen... Men det er nok en fin telefon... - PS: Sc0oT, F-r-e-d-r-i-k og noen andre kanskje; Ikke quote så unødvendig mye, kutt ned på quoten, vi skjønner hva dere snakker om alikvel, er vanskeligere å lese... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) å! den telefonen SKAL jeg ha, må bare synke litt i pris,. først koselig å se HA, ja... hamar vest? jepp. alf prøysens veg.. EDIT: Schaize eller hvordan det skrives! har sjelden sett en tråd ha så mange views!! den har økt fra 2800 igår kveld til over 4300 nu ! jeje En ting til jeg er litt imponert over er 3D java.. spillet SuperRealTennis er i 3D og det er ikke antydning til lægg en gang... artig Endret 16. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
jorg Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 offtopic: Kan siemens cx65 bruke mp3 til ringetoner? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Her finner dere alt som ligger inne på K700i som standard (litt nede på sida der er det en link til K700original content) Endret 16. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Offtopic: 2mass: Jeg bor på Ridabu. Enten er det øst, eller så er det nord, eller så er det sør, vet egentlig ikke Endret 16. juni 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Må ha den bare må ha den er den dyr eller?under 5000? kjøpte nettop nytt anlegg til 17 000 så har ikke så mye cash for tiden.... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) du kan lage grupper med egne ringetoner til forskj. pers og bilder til dem osv.. Kan du sette opp i en profil, f.eks. "Møte", at telefonen kun skal ringe hvis den mottar oppkall fra en person som ligger i gruppen "Familie" (f.eks.)? Du kan gjøre endringer i alle profilene dine. Møte, privat, bil osv. Ved innkommendes samtaler har du 3 muligheter i profilsettingen. Akseptere Alle-----Det er alle Akseptere Liste--- Det er enten en gruppe du har laget på forhånd eller en ny liste du har mulighet til å sette opp når du endrer settingen på profilen. Akseptere Ingen-- Da slipper selv ikke "the devilpope" igjennom. Du har mulighet til å sile samtalene dine så at f.eks alle som du har definert som f.eks gruppe "venner" kan komme igjennom eller lage en helt ny liste. Vet ikke om den listen man lager til dette formålet om den havner under grupper. Har ikke testet det ennå. Endret 17. juni 2004 av Habla Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) En liten ting til.... Når du velger å gjøre en begrensning av innringerne så får du opp et ikon ved siden av signalstyrken. Fint med en liten advarsel som forteller deg at kona ikke kan nå deg....hahah Endret 17. juni 2004 av Habla Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Habla: Takker for info. Men jeg spør og graver... På Siemens C45 (som var den første jeg så ringegrupper på) var det slik at en person kun kunne tilhøre én gruppe, og på profilen kunne man filtrere etter en gruppe, men bare én gruppe. Dvs at man ikke kunne slippe igjennom både personer fra gruppa "Familie" og fra gruppa "Venner", man måtte velge en av dem. Hvordan er det på K700? Kan en person ligge i flere grupper, eller kan man evt. sile ut basert på flere grupper? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ps til dere andre her med K7: legg inn erfaring dere og da! på prisguiden.. Lenke til kommentar
kain Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ja gjør det flere brukererfaringer trengs.... Lenke til kommentar
Veyron_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er det express on deksler på k700? håper ikke det... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 nei. veldig godt batteri deksel; går på skinner og sitter veldig godt fast.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 når kommer k700 i norske butikker? på elkjøp, telebutikken osv, hvis den kommer mellom en til to uker kjøper jeg den men hvis ikke kjøper jeg 7610!!! Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 På SE norge sin side så står det at det følger med en datakabel i pakken til K700. Er det noen av dere som allerede har telefonen som fikk med denne? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Habla:Takker for info. Men jeg spør og graver... På Siemens C45 (som var den første jeg så ringegrupper på) var det slik at en person kun kunne tilhøre én gruppe, og på profilen kunne man filtrere etter en gruppe, men bare én gruppe. Dvs at man ikke kunne slippe igjennom både personer fra gruppa "Familie" og fra gruppa "Venner", man måtte velge en av dem. Hvordan er det på K700? Kan en person ligge i flere grupper, eller kan man evt. sile ut basert på flere grupper? Bare spør og grav. En person kan tilhører flere grupper. yippi Feks. kan tilhøre gruppen "venner" og gruppen "uvenner". Det er også mulig å sile flere grupper, dvs at man kan gi flere grupper tilgangsrett til din deilige ringetone. Måte teste dette her, siden jeg ikke hadde noe peil på dette før du spurte. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 På SE norge sin side så står det at det følger med en datakabel i pakken til K700. Er det noen av dere som allerede har telefonen som fikk med denne? Aner ikke..fikk bare telefonen med headsettet i hånden. Bruker vel utstyret til p900 får å koble den til pc`en. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hvor fikk du den fra? fikk du ikke med lader?? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 OT: 2mass: hvordan er det med skjermen ? jeg mener, blir den fort ripete hvis jeg har den i lomma ? tenker bare på at med den skjerm størrelsen er det kanskje Lett å ripe den opp Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 OT: 2mass: hvordan er det med skjermen ? jeg mener, blir den fort ripete hvis jeg har den i lomma ? tenker bare på at med den skjerm størrelsen er det kanskje Lett å ripe den opp Er vel ingen grunn til at det skal være lettere/vanskelige å ripe den opp enn med T610 og T630. Skjermstørrelsen er den samme, men selvfølgelig mulig de bruker ulikt glass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå