vgard Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 *strekker ut nakken, med mindre smerter* Joa, fine de bildene.. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke så imponert av disse bildene. Men det kan nok også være valg av motiver og måten bildene er tatt som gjør dem dårlige. Prøv å ta litt flere utendørsbilder, og vær nøye på å holde telefonen i ro når du knipser og et par sekunder etter. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hey du er født to dager etter meg jo! da må du jo kjøpe K7 nei dette ble vel litt dumt... nei det har vi ik-ikke sett. lol cool EDIT: over 2800 views!! aner jeg at folk er interreserte? jepp.. Tror K700 kommer til å bli populær! til S700 kommer ut det som er så rådt er at mamma å pappa skal betale resten av det jeg mangler Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) vet.. tenkte på det men dere ville vel se noen.. også var det ikke bra belysning på alt der.. kan legge ut flere imorra tipper jeg noen av bildene bør dere se bort ifra da jeg var litt uheldig med noen der.. var ikke helt i ro.. dere kan også se noen der som er Extended.. 1280x960 Endret 15. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 2mass og habla: Er det ringegrupper på K700? Kan man sette opp at telefonen skal ringe med bestemte toner (eller mangel på toner) for bestemte grupper, evt. lagre i en profil hvilke grupper som skal lage lyd? Kan personer legges inn i flere grupper, eller er det evt. slik at man kan godta flere grupper, slik som på Nokia? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skal ha til at jeg har hørt at det ikke går ant.. men kilden jeg fikk det i fra er ikke sikker... bare hørt det i luften at det ikke skal gå ant.. Men vi får nåkk en bekreftelse fra 2mass snart Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan du legge ut noen filmsnutter som du filmer? Vært spennende å se hvordan de blir :-) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 ja men ikke enda...øver til norsk muntlig du kan lage grupper med egne ringetoner til forskj. pers og bilder til dem osv.. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 haha er ferdig med muntlig eksamen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 du kan lage grupper med egne ringetoner til forskj. pers og bilder til dem osv.. Kan du sette opp i en profil, f.eks. "Møte", at telefonen kun skal ringe hvis den mottar oppkall fra en person som ligger i gruppen "Familie" (f.eks.)? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Lurer på hvordan lydkvaliteten er på den! Ser mest ut som det er bildekvaliteten det er snakk om.hehe Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser bra ut telefonen. Men har den arvet noe av T610 for å si det på den måten? Er den treig til å ta bilder? Er det sånn at du må holde den rolig i 5-10sek etter at du har tatt bilder for at det skal bli brukbart. Er selv på utkikk etter en ny tlf, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Vil dere heller anbefale 6600 fremfor K700i? Eller kanskje 6230? Selv om den har liten skjerm? Synes bildene dine ble bra.. bra kvalitet. Men det kommer jo mer rivaliserende kameraer snart.. på diverse modeller, så ville ikke kjøpt K700i for skjermen og kamera sin skyld. Hvordan er batterilevetiden på den? Må du lade den hver dag? Lenke til kommentar
mrbenz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser bra ut telefonen. Men har den arvet noe av T610 for å si det på den måten?Er den treig til å ta bilder? Er det sånn at du må holde den rolig i 5-10sek etter at du har tatt bilder for at det skal bli brukbart. Er selv på utkikk etter en ny tlf, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Vil dere heller anbefale 6600 fremfor K700i? Eller kanskje 6230? Selv om den har liten skjerm? Synes bildene dine ble bra.. bra kvalitet. Men det kommer jo mer rivaliserende kameraer snart.. på diverse modeller, så ville ikke kjøpt K700i for skjermen og kamera sin skyld. Hvordan er batterilevetiden på den? Må du lade den hver dag? Det er alltid vanskelig å velge telefon. Ofte må man gå etter magefølelsen og etter den telefonen man "faller" for. Jeg hadde Nokia før men synes ikke Nokia var noe og gikk derfor over til Sony Ericsson som er er veldig fornøyd med. Har hatt både t610 og Z600, begge veldig gode telefoner. Når det gjelder batterilevertid, ligger K700 litt under T630 grunnet en annnen type batteri. Det er kun snakk om ca. 10%. Grunnen til bytte av batteri skal ha noe med vekt og plass å gjøre. Reint bortsett fra design elementer har den jo en del fra T610 men det står skrevet flere steder at den skal være langt raskere i menyene uten forsinkelser slik noen har opplevd med noen SE telefoner. Jeg vil uansett anbefale en telefon som har litt størrelse på skjermen. Spesielt nå som det blir mer og mer vanlig å ta skikkelig bilder med telefonen. Og ved lesing av meldinger er det jo også en klar fordel å ha en skjerm som er stor.. Går for fortere å lese da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) har bare ladet den en gang enda siden jeg fikk den mandag.. da brukte jeg den opp på en dag fordi den har ganske lav batteritid på første opplading.. får bedre batteritid når jeg har ladet den opp og ut noen ganger. kan komme tilbake senere om ting rundt grupper og sånt, må fortsette å øve den er ganske rask til å ta bilder, holder at jeg holder den rolig rundt et sek etter at jeg har tatt bildet.. lydkvalitet ved samtale syns jeg er veldig bra hvertfall.. lite støy.. godt mottak av signaler.. forbedret fra eldre SE tlf.. det har BengalBoy i howardforums lagt merke til og. og den har bra oppløsning så jeg hvertfall syns det går kjempebra å lese meldinger på den, du får 6 linjer tror jeg i skjermen på en gang. men større skjerm hadde seff vært bedre, selv om jeg er knallfornøyd uansett har hørt på noen mp3 gjennom høytaleren og, overaskende klar og god lyd for å være mob syns jeg.. Endret 16. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 http://home.no/thomash-85/K700/ der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med Var det bare jeg som la hodet på skakke når disse bildene ble vist? La merke til at det lå en HA-avis på bordet. Hvis du bor i Hamar/omegn kan jeg faktisk møte deg på gata, med en K700i !!! Håper du snart får lagt opp en video tatt med telefonen. Du skrev at du hadde filmer på telefonen. Har du mulighet til å benytte deg av fks. NRK sin wap-TV-tjeneste? Hvordan er kvaliteten på videoene som spilles av på telefonen? FPS? Ellers: GRATTIS you lucky bastard Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 http://home.no/thomash-85/K700/ der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med Var det bare jeg som la hodet på skakke når disse bildene ble vist? La merke til at det lå en HA-avis på bordet. Hvis du bor i Hamar/omegn kan jeg faktisk møte deg på gata, med en K700i !!! Håper du snart får lagt opp en video tatt med telefonen. Du skrev at du hadde filmer på telefonen. Har du mulighet til å benytte deg av fks. NRK sin wap-TV-tjeneste? Hvordan er kvaliteten på videoene som spilles av på telefonen? FPS? Ellers: GRATTIS you lucky bastard HA = Halden Arbeiderblad Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) HA = Halden Arbeiderblad nei, Hamar Arbeiderblad Edit: Den er roger Remerser Endret 16. juni 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) http://home.no/thomash-85/K700/ der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med -- -- -- ... Seriøst, LOL!! Endret 16. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 å! den telefonen SKAL jeg ha, må bare synke litt i pris,. først koselig å se HA, ja... hamar vest? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) http://home.no/thomash-85/K700/ der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med Var det bare jeg som la hodet på skakke når disse bildene ble vist? La merke til at det lå en HA-avis på bordet. Hvis du bor i Hamar/omegn kan jeg faktisk møte deg på gata, med en K700i !!! Håper du snart får lagt opp en video tatt med telefonen. Du skrev at du hadde filmer på telefonen. Har du mulighet til å benytte deg av fks. NRK sin wap-TV-tjeneste? Hvordan er kvaliteten på videoene som spilles av på telefonen? FPS? Ellers: GRATTIS you lucky bastard bor i Hamar ja.. det er streaming innstillinger på den så jeg regner med at man kan streame video. har ikke fått testet dette enda... beklager at bildene var skjeve er følge av at SE vil vi skal holde den som kamera hehe hvor bor du da Fredrik? har sett video på den med 15fps hvertfall.. den støtter nok høyere også. noen som vet hva som er best av 3Gp og MP4? Endret 16. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå