*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 last ned SmartFtp å registrer deg en bruker, f.eks på www.lycos.co.uk så uploader du via den mes seff.. fines sikkert andre enklere programmer å.. men jeg liker SmartFtp veldig godt hva med og bruke IE ? ( NEI, jeg bruker IKKE IE til vanlig, men er enkelt visst du skal kun ha FTP! ) Går sikkert men bruker selv ikke IE, så jeg har ikke peiling om hvordan Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) last ned SmartFtp å registrer deg en bruker, f.eks på www.lycos.co.uk så uploader du via den mes seff.. fines sikkert andre enklere programmer å.. men jeg liker SmartFtp veldig godt hva med og bruke IE ? ( NEI, jeg bruker IKKE IE til vanlig, men er enkelt visst du skal kun ha FTP! ) Går sikkert men bruker selv ikke IE, så jeg har ikke peiling om hvordan hehe, enkelt, skriver i adresselinja: "ftp.halden.net" ( f.eks, det er min ftp til hjemmeside ) beklager veldig off-topic nå.. Men tilbake til saken, savner litt bilder her, siden topic sier : M bilder ? Endret 15. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
osCie Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nå har jeg også k700, med norsk meny :-)Kongemobil...... Liker spesiellt bakgrunnsbilde som kan være dynamiske. Gratulerer med din 2mass.... Hvor har du kjøpt mobilen din? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Nå har jeg også k700, med norsk meny :-)Kongemobil...... Liker spesiellt bakgrunnsbilde som kan være dynamiske. Gratulerer med din 2mass.... jo grattis du og hvor fikk du tak i med norsk meny? Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Dette er kanskje et litt dumt spørsmål ... men hva er forskjellen mellom K700i og K700 ? K700i er den internasjonale versjonen og K700c er den kinesiske versjonen, det var det... Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 SE sine ladderar slår seg av omlag ein halvtime etter at batteriet er fullt, og dette tar fire timar første gangen. Så laddar du lenger, er det berre bortkasta tid. (Har fått dette bekrefta av SE) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hvis du sender meg bildene kan jeg legge dem ut på webplassen min http://mobil.nirvananorge.com Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Synes K700 ser billig ut jeg... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Synes K700 ser billig ut jeg... Hva mener du med det? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Synes K700 ser billig ut jeg... hm, kanskje det er du som er billig ut. Saken er at K700 er en profftelefon. børsta stål etterlignende konstruksjon. Hvilken mobil på markedet nå ser IKKE billig ut for å si det sånn, utenom K700? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 skal laste opp bilder straks hvis jeg får den jævla bluetooth greia til å funke Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nå har jeg også k700, med norsk meny :-)Kongemobil...... Liker spesiellt bakgrunnsbilde som kan være dynamiske. Gratulerer med din 2mass.... jo grattis du og hvor fikk du tak i med norsk meny? Jeg fikk den av noen som jeg kjenner. Må si at jeg er sikkelig "happy" med telefonen... 2 mass har du testet ut tennis spillet ennå? Det er det beste spillet jeg har sett på en så liten telefon noen gang..... Vet ikke helt hvordan man slår de forskjellige slagene ennå.....men det betyr ikke noe, siden jeg ikke kommer til å spille det så mye.... Det finnes også et dart spill som virker veldig vanskelig å mestre. Det siste spillet som var med en båt som du skulle rafte med ned noen elvestryk. Så at det var mulighet for å laste opp highscoren. Har testet radioen litt, den virker bra. Når du hører på radioen så trenger ørepluggene satt inn pga. disse fungere som antenne. Du har også mulighten til å spille radioen over høytaleren hvis det skulle være ønskelig. Tok et raskt søk med den, fant 6 kanaler med en gang. Det er ikke så ille, her jeg bor er ikke verdens navle akkurat. Du har mulighten til å lagre 20 stasjoner. Skjermen er til å drepe over...............NYDELIG. Den er ikke verdens største men fyen faen for en oppløsning.NAM NAM. Så på noen bilder som var med telefonen pluss et video klipp av noen som flyr en drage. De var syl skarpe...Au Au.... Sengen roper på meg ... God natt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) mm.. prøvd tennis ja.. skjermen er suuper.. har akkurat lasta inn GNR - sweet child o mine video og Dont Cry og No Leaf Clover av metallica ( i mp3) men får ikke til å kopiere bilder ut fra den enda.. EDIT Legger ut bildene om noen min, har klart å få dem ut av tlf Endret 15. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) http://home.no/thomash-85/K700/ der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med Endret 15. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 http://home.no/thomash-85/K700/ der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med er den første linken tati MED kameraet ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 ja de som ligger i K700 mappen er tatt MED TLF Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Damn. de bildene var jo bedre enn det jeg trudde CANT WAIT!!!!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 kunne ikke jeg heller men seriøst jeg syns det er den beste tlf jeg har hatt..har Sweet Child O Mine musikkvideoen på den og Dont Cry og No Leaf Clover som mp3.. enda har jeg masse themes og andre ting og enda 24MB ledig du vil nok ikke angre hvis du kjøper denne! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Cool!!!! lol Skal selge alle skolebøkerne mine i morra å hvis jeg KANSKJE får igjen 500 for dem så blir det bra så etter at jeg får igje pengene av bruttern, så har jeg 1.1k så skulla mamma å pappa betale resten"! Endret 15. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) hey du er født to dager etter meg jo! da må du jo kjøpe K7 nei dette ble vel litt dumt... nei det har vi ik-ikke sett. EDIT: over 2800 views!! aner jeg at folk er interreserte? Endret 15. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå