Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konge telfeon det, men jeg venter heller på s700 :love:

(er det noe forskjell på s700 og k700 med untalk fra designet)

Er det egentlig noen likheter med K og S 700 bortsett fra at begge er SE?

Størrelsesforskjellen er ekstrem.

Skjermen på S700 er ekstrem.

S700 har minnekort.

S700 kommer til å koste mye mer.

S700 har mye bedre kamera.

En ting finner jeg dog til felles for dem begge: De har utrolig mange piksler i forhold til skjermstørrelsen. Flere likheter ser jeg ikke så tydelig....

Lenke til kommentar
de kjører omtrent nøyaktig samme os..

EDIT: Tror dere det holder å lade den 20 timer? har stått på siden kl 1800 igår til kl 1415 idag ca. den har vist fult batteri lenge nå

Jepp! Er nok lenge nok :) Sier som tjohei!

B

I

L

D

E

R

:p *mase*

Lenke til kommentar

Men hvordan er det med lading? Laderen som er med er den lik norsk standard?

Og denne firmwaren. Kan den evt. lastes ned og legges inn på telefon eller må man oppsøke en SE forandler for å få det gjort?

Ble mobilen sendt som gift uten at du bad om det?

Hvor mange dagers leveringstid var det?

Lenke til kommentar
Men hvordan er det med lading? Laderen som er med er den lik norsk standard?

Og denne firmwaren. Kan den evt. lastes ned og legges inn på telefon eller må man oppsøke en SE forandler for å få det gjort?

Ble mobilen sendt som gift uten at du bad om det?

Hvor mange dagers leveringstid var det?

laderen er en engelsk variant så du må enten ha reiseadapter eller at du evnt bruker en lader fra feks t68i som jeg gjorde.. den ble stjelt i januar..t68i.. nei du kanke laste den ned fra i-net men du må ta den med til noen som utfører det og ordne det der.. ja de sender som gift som standard.. bestilte den torsdag fikk den mandag :D

Lenke til kommentar
Hva vil det si at den ble send som gift? :hmm:

Slipper og betale toll tror jeg ;)

Men til dere som vil ha bilder, det har jo vært en post med bilder fra denne telefonen før da i en annen post her på forumet. Altså bilder tatt med telefonen ;) Men gjør ikke noe med fler :) Få opp farten 2mass!! :laugh:

Lenke til kommentar
Hva vil det si at den ble send som gift? :hmm:

Slipper og betale toll tror jeg ;)

Men til dere som vil ha bilder, det har jo vært en post med bilder fra denne telefonen før da i en annen post her på forumet. Altså bilder tatt med telefonen ;) Men gjør ikke noe med fler :) Få opp farten 2mass!! :laugh:

jojo, men nå er det jo en forumbruker det er snakk om, er jo enda morsommere da :p

Lenke til kommentar
last ned SmartFtp å registrer deg en bruker, f.eks på www.lycos.co.uk så uploader du via den :) mes seff.. fines sikkert andre enklere programmer å.. men jeg liker SmartFtp veldig godt :yes:

hva med og bruke IE ? :p ( NEI, jeg bruker IKKE IE til vanlig, men er enkelt visst du skal kun ha FTP! )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...