Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangnus....hva heter telefonen du har ???

Du må være den personen på dette forumet med de meste snåle spørsmålene.  :p

lol :p

har en K700, som denne tråden handler om, og som det står i siggen min :p

Det var rart for det er ingen telefon som heter k700.

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Det var rart for det er ingen telefon som heter k700

HÆ??

Er du på jordet eller??

Har du hørt om SonyEricsson K700 (eller K700i som den også heter)

Edit: Hvis det er det du skal fram til så går man ikke rundt og sier K700i... Sier bare K700 ;)

Endret av Stian87
Lenke til kommentar
HÆ??

Er du på jordet eller??

Den heter ikke k700 eller k700i, Den heter bare k700i ikke noe annet. Akkurat som ditt nickname her er Stian87 og ikke Stan87.

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt å høre på (eller lese :p )......

Jeg blir oppgitt.........

Jeg går ikke rundt og sier jeg heter Stian87..... Jeg heter bare Stian men er født i 1987!!!! Jeg går under navnet Stian og ikke STian87, akuratt som vi sier K700 og ikke K700i... Greit nok å si det, men det blir for dumt å lage en ny post om at det ikke er en telefon som heter k700, men at den heter k700i

Endret av Stian87
Lenke til kommentar

Jeg går ikke rundt og sier jeg heter Stian87..... Jeg heter bare Stian men er født i 1987!!!! Jeg går under navnet Stian og ikke STian87, akuratt som vi sier K700 og ikke K700i... Greit nok å si det, men det blir for dumt å lage en ny post om at det ikke er en telefon som heter k700, men at den heter k700i

Tror du trenger å lese igjennom hva du skriver før du poster det.

Det kan lønne seg. Jeg skal ikke være så skarp tilbake siden du mangler noen år på baken til å skjønne alt som blir skrevet.

Lenke til kommentar
HÆ??

Er du på jordet eller??

Den heter ikke k700 eller k700i, Den heter bare k700i ikke noe annet. Akkurat som ditt nickname her er Stian87 og ikke Stan87.

K700i er helt det samme som K700, Så K700 ER en mobil!

Jeg antar at du går ikke i butikken å sier. jeg skal ha en K700i, men du sier skal ha en K700 :roll:

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg en av de mange bildene  :ermm:  etter..... LLAAAAAAAAAANG tid  ;)

Håper det ikke var en slags "en" gangstilfelle :)

Ok. nå fikk jeg enda et bilde..

Så det virker nåkk som det skal. bare at det tar en time før jeg får det :p

Takker for svar for alle dere som har hjolpet meg med div ting å tang :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

k700i = den utgaven av k700 som brukes i europa

k700c = den kinesike/asiatiske utgaven

k700 = begge to

akkurat som du går ikke inn i en bilforhandler og sier du skal ha en golf mk V, men du sier du er interessert i å kikke på en ny golf........ fatter?

Lenke til kommentar

Tror du trenger å lese igjennom hva du skriver før du poster det.

Det kan lønne seg. Jeg skal ikke være så skarp tilbake siden du mangler noen år på baken til å skjønne alt som blir skrevet.

Ok... Jeg skal forklare enkelt for de som ikke klarer å henge med *kremt*

Jeg heter Stian87 i forumet, men heter Stian i den "virkelige verden".

K700i heter telefonen på websiden og på kartongen, men nesten alle sier K700

*meningen med å forklare dette er egentlig helt menigsløst*

Lenke til kommentar
HÆ??

Er du på jordet eller??

K700i er helt det samme som K700, Så K700 ER en mobil!

Jeg antar at du går ikke i butikken å sier. jeg skal ha en K700i, men du sier skal ha en K700 :roll:

K700i er navnet på mobilen, ikke noe annet. Jeg kan ikke skjønne at det er så vanskelig å få inn i hodet ditt.

At butikken skjønner at du mener k700i når du sier k700 betyr ikke noe, telefonen endrer ikke navn av den grunn. :no::no:

Opps jeg glemte bokstaven M og G i navnet ditt og endte opp med navnet anus. Derfor heter du anus......hmmmm bruk hodet.

Lenke til kommentar
Akkurat det er en idiotisk diskusjon... alle skjønner at det er samme telefonen... Håper jeg...

Jeg er helt enig med deg!

Det er f.eks forskjell på 3510 og 3510i så da ville jeg sagt at jeg hadde en 3510i om jeg hadde det, men jeg ville ikke sagt at jeg hadde K700i jeg ville sagt at jeg hadde en K700.. ( Hvis jeg hadde hatt det)

Det blir det samme som at jeg ville sagt Hei Stian om jeg hadde møtt han og ikke Hei Stian87!

Lenke til kommentar
HÆ??

Er du på jordet eller??

"Akkurat som ditt nickname her er Stian87 og ikke Stan87."

Her snakker jeg om nicknamet ditt her på forumet ikke noe annet. Jeg ser at det er flere av dere som ikke kan lese eller har dårlig språkforståelse. Hva du heter i virkeligheten og når du er født er det ingen som bryr seg om.

Det blir det samme som at jeg ville sagt Hei Stian om jeg hadde møtt han og ikke Hei Stian87!

Her har vi en til som ikke kan lese. Nickname er et clue her.

Det er f.eks forskjell på 3510 og 3510i så da ville jeg sagt at jeg hadde en 3510i om jeg hadde det, men jeg ville ikke sagt at jeg hadde K700i jeg ville sagt at jeg hadde en K700.. ( Hvis jeg hadde hatt det)

Hvor er logikken din her???

THacker: Jeg er enig at det ikke er så viktig. Men det er vel ikke noe som blir sagt på dette forumet som er. Poenget er ikke bare om folk skjønner hva du mener. Prøve å skrive riktig er litt ok det også. F.eks.hvis alle skrev navnet ditt feil, så er vel du så oppegående at du forteller dem at det skriver det feil....Eller kanskje du ikke er det....hvem vet.

Hvis dere tror at alle skjønner at det er samme telefon, så er det rart at vi har 10 forskjellige tråder som spør om forskjellen.

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...