Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. dere vet disse volumknappene på venstre side av mobilen.. når jeg trykker på de så kommer det opp Mobil Statusen :ermm: der det står hvor mye kb jeg har igjen bla bla bla bla.... hvorfor er det slik ? å ikke volum knapp som det skal være ?=

2: Hvor fant jeg bluetooth av/på menyen igjen.. jeg har funnet den mange ganger, men kommer ikke på hvor.. :)

EDIT: jeg fikk stille inn volume når jeg snakket med noen... :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
da må de ha gjort om... prøv det du selv foreslo.......

Sikker på at du skrev riktig???

ok fik oppsettet..

Nye Instillingert er motatt.. installer ? ja eller nei ? går ut i fra ja ?=

edit: jeg trykket ja.. skal sjekke MMS bildet nå..

For guds skyld!! Er lov å tenke selv!

de kan jo ha egne priser og kampanjer fordi om de bruker telenors nettverk

Djuice er jo bare et abb. under telenor akkuratt som mother_kontant hos netcom.

Konge telfeon det, men jeg venter heller på s700 :love:

(er det noe forskjell på s700 og k700 med untalk fra designet)

Høyere oppløsning på kameraet.

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar

Jeg har et rart problem..

Jeg kan ikke motta MMS meldinger. Mamma testet å sende meg en MMS, men jeg får den aldri.. jeg har sittet å ventet på den i LANG tid nå, men den vil ikke komme.... å som hun sa, hun hade sent den samme meldingen tidligere i dag, men s den var avslått..

Er det noen som vet hva som er galt? hvorfor jeg ikke kan motta MMS meldinger ,,,,,

Jeg har sent mms sonyericsson k700 wil 1999 å går, å fikk det ordnet..

Så igjen. hvis dere vet hva som er problemet plz post... :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke motta MMS meldinger. Mamma testet å sende meg en MMS, men jeg får den aldri.. jeg har sittet å ventet på den i LANG tid nå, men den vil ikke komme.... å som hun sa, hun hade sent den samme meldingen tidligere i dag, men s den var avslått..

Er det noen som vet hva som er galt? hvorfor jeg ikke kan motta MMS meldinger ,,,,,

hadde et lignende problem med sms på 3330 min. Opprettet du nytt abonement når du kjøpte den og fikk nytt simkort? ofte tar det noen dager før det er skikkelig klart :yes:

Lenke til kommentar

I tillegg at man må laste ned instillingene, som du har gjort magnus, må man også aktivere abonnementet for mms... Dette måtte jeg...

Dette er altså noe du må gjøre i tillegg til å laste ned oppsettet.

*Magnus* Har du fått sendt/mottatt noen mms'es siden du instalerte oppsettet?

EDIT: Hvis du ikke har fått/sendt noen mms'es bør du ta kontakt med telenor på 0900 og be de aktivere... jeg fant ikke denne muligheten på telernor's hjemmeside. Dette er ikke noe problem hos netcom

Endret av THacker
Lenke til kommentar

min hadde ca 41800 mb ledig da jeg fikk den og jeg har også playnow, men jeg hadde ingen spill på min :hmm:

får foresten ikke mota mms`er heller som er sendt fra andre mobiler, har satt opp mms oppsettet 3 ganger, en gang fra chess siden side, en gang manuelt, og en gang fra telenor. får sendt mms og de kommer fra men de kommer ikke noen inn :(

Endret av .:KaLLe:.
Lenke til kommentar

hadde et lignende problem med sms på 3330 min. Opprettet du nytt abonement når du kjøpte den og fikk nytt simkort? ofte tar det noen dager før det er skikkelig klart :yes:

Nei. samem sim kort å samme abb ;)

@THacker: Nei. det eneste jeg har fått er en slik lydfil ( sendt som mms, men ikke bilde, bare lyd ) fra pappa for 15 - 30 min siden, ellers har jeg ikke fått noe som helst bilde enda..

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...