Singh tha king Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 du *magnus* har du hørt om edit elle? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tror ikke det.... Værtfall gratis i helger i såfall... Nå har jeg et lite spørsmål her.... Er det noen her med K700 som får sett Mobil Tv på NRK Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Det er seff gratis å se bilde/ laste ned mms! Det som koster er å sende... 2.50,- pr stk EDIT Gratis i helger som nevnt over.... Endret 26. juni 2004 av THacker Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 hei... kanskje dumme spm, men: 1. er det muligheter for å feste sånn mobil reim/kjede/bånd på mobilen for å ha den rundt halsen? 2. Hvor lenge varer faktisk batteriet? (med tanke på å sende sms osv) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) hei... kanskje dumme spm, men: 1. er det muligheter for å feste sånn mobil reim/kjede/bånd på mobilen for å ha den rundt halsen? 2. Hvor lenge varer faktisk batteriet? (med tanke på å sende sms osv) såvidt jeg ser er det ikke mulighet for å feste mobilreim (du mente k700?) Batteriet varer 1-3 dager med sms-litt bluetooth-litt Ir-litt ringing-litt spilling-litt mp3`ing. den varer nok lenger med "normal" bruk Du *magnus*: Jeg har heller aldri hatt noen high-tec mobil med mms før k700, men fant ut av alt i manualen som fulgte med Endret 26. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvem har gratis mms i helger? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ' date='26/06/2004 : 17:25'] Hvem har gratis mms i helger? Netcom og telenor Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Netcom og telenor Do`H Får ha en trøst at det koster 1,99 hos chess da Endret 26. juni 2004 av [Tiger] Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 1. er det muligheter for å feste sånn mobil reim/kjede/bånd på mobilen for å ha den rundt halsen? såvidt jeg ser er det ikke mulighet for å feste mobilreim (du mente k700?) Joda, det går fint an å henge telefonen i en neck strap. Ta en titt i bunnen av telefonen så vil du se at det går. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 1. er det muligheter for å feste sånn mobil reim/kjede/bånd på mobilen for å ha den rundt halsen? såvidt jeg ser er det ikke mulighet for å feste mobilreim (du mente k700?) Joda, det går fint an å henge telefonen i en neck strap. Ta en titt i bunnen av telefonen så vil du se at det går. fant den jeg og Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Netcom og telenor Telenor Djuice har gratis MMS i hele juni å juli Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Djuice er jo telenor... de kan jo ha egne priser og kampanjer fordi om de bruker telenors nettverk Lenke til kommentar
Veyron_ Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som får Play Now til å funke? står bare at denne tjenesten ikke er tilgjengelig. Er det bare SE som er trege eller? *Magnus*: Vær så snill å les manual og alle poster i en tråd før du spør om noe. Da blir alle glade Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har det noe å si hvis jeg setter på bluetooth å lar den står på ? krever den mere batteri på? eller skal jeg la den være avslått å slå den på vis jeg skal overføre fra en annen mobil til denne å omvendt ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 hvor er det playnow menyen er hen? og var det med sånn stropp i pakningen deres? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hvor er det playnow menyen er hen? og var det med sånn stropp i pakningen deres? Stropp? fulgte ikke med noe spessielt til meg iaff Lenke til kommentar
THacker Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Djuice er et telenor selskap, var det jeg skulle fram til... *Magnus*: Bluetooth suger strøm hvis den står på hele tiden.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hvor er det playnow menyen er hen? og var det med sånn stropp i pakningen deres? playnow ble fjernet tror jeg (?) slik at telefonen fikk 41 mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå