Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ah cool. men når jeg trykker inn joystikken så kommer det opp plustelig internett instilling er hva det enn var.. å noen ganger så kommer hovedmenyen opp.. ehh ? kan være du beveger joysticken til en eller annen retning når du trykker...... tar litt tid å venne seg til..... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) kan være du beveger joysticken til en eller annen retning når du trykker...... tar litt tid å venne seg til..... ah.. hehe yea.. LOL har allerede klart å slette et par Mp3 sanger LMFAO med uhel da self. å litt her å der.. slettet noen ord fra sms'en med uhell lol Endret 25. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har 1 spørmål... hvis jeg sender E-mail med tlf'en må jeg da betale ? eller er det gratis å sende email ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har 1 spørmål... hvis jeg sender E-mail med tlf'en må jeg da betale ? eller er det gratis å sende email ? Du må nok betale for gprs trafikk ( kom ikke på det riktige ordet) eller så kan du sende mms, det koster rundt 2,50 kr men er gratis i helgene med NC og TN i juni og juli.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har 1 spørmål... hvis jeg sender E-mail med tlf'en må jeg da betale ? eller er det gratis å sende email ? Du må nok betale for gprs trafikk ( kom ikke på det riktige ordet) eller så kan du sende mms, det koster rundt 2,50 kr men er gratis i helgene med NC og TN i juni og juli.. ok.. takker Lenke til kommentar
Veyron_ Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvordan setter jeg opp mms innstillingene på k700? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 *Magnus* De hadde 2 stk demobrukte car-100 hos mpx i går.. jeg kjøpte den ene... noe billigere Men nå er den dyr igjen. Til de som tror jeg bor i verdens navle: Det finnes ingen sånne elektro butikker her gitt... har en elkjøp men.... da venter jeg heller Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 *Magnus* De hadde 2 stk demobrukte car-100 hos mpx i går.. jeg kjøpte den ene... noe billigere Men nå er den dyr igjen. Til de som tror jeg bor i verdens navle: Det finnes ingen sånne elektro butikker her gitt... har en elkjøp men.... da venter jeg heller lol cool En ting jeg lurer på folkens... Jeg fikk en MMS melding akkurat nå.. så gikk jeg innpå Meldinger --> innboks --> så velgte jeg meldingen å trykket vis. å da fikkk jeg denne "erroren": Nedlastning mislyktes, feil i internet-profil, Kontroller instillingene Hva faan er det ? Hva skal jeg gjøre får å kunne se MMS meldinger?? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) MMS hos Netcom <- nederst MMS hos Telenor - Det er ikke værre enn å se på leverandøren din sin side.... Endret 26. juni 2004 av THacker Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Netcom el telenor? Annen lev kanskje? Hvis det var meg to mente.... Telenor Djuice Endret 26. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Linken til Telenor fungerer for deg med djuice også.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Linken til Telenor fungerer for deg med djuice også.. ehh? hva er det du mener å hva har det med MMS å gjøre ? kanskje det har mye med å gjøre ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ehh? hva er det du mener å hva har det med MMS å gjøre ? kanskje det har mye med å gjøre ikke vet jeg... djuice bruker telenors nettverk og derfr også mms innstillingene. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg lurte litt på NRK TV på mobilen.... Jeg går inn og aksepterer og alt det der, men når jeg skal starte å se på mobil tv så får jeg feilmelding om at den ikke klarte å starte tjenesten eller noe i den duren.... Noen som har fått til mobil tv på K700??? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Ser du virkelig ikke at det står "MMS-oppsett til mobilen" midt på siden ?? Trykk på den Endret 26. juni 2004 av THacker Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ser du virkelig ikke at det står "MMS-oppsett til mobilen" midt på siden ?? Trykk på den hvor ? kan ikke se det Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Seriøst? hmmmm... *sjekke link* Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) For MMS og WAP oppsett på Telenor KLIKK HER Telenor/djuice kunder Hvis du skal ha til K700 må du sende For WAP: Tekstmelding: <wap sony k700> sende til 1999 For MMS: Tekstmelding: <mms sony k700> sende til 1999 Det er pga at telenor ikke har lagt oppsett på nettet, men det finnes i deres databaser... Endret 26. juni 2004 av Stian87 Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Under der det står "Priser" står det et punkt som heter "MMS-oppsett til mobilen" !HER! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Seriøst? hmmmm... *sjekke link* Ehhh ?? snakker om www.djuice.no eller noe i den duren ? jeg mente mobilen Må jeg virkelig inn på hjemmesiden demmers for å få se MMS bilder på mobilen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå