THacker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 *Magnus*: Hvis du vurderer bluetooth adapter, får du denne til noen få hundrelapper bare hos Mpx <- Link til den billigste Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) *Magnus*: Hvis du vurderer bluetooth adapter, får du denne til noen få hundrelapper bare hos Mpx <- Link til den billigste Hva gjør den ? er det den du kan kople til TVEn ? som du kan se på flash presentation på k700 ? eller ? EDIT: ehhh nei. det er USB sry.. jeg spurte før jeg kikket.. Endret 25. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det er mange måter å overføre mp3 på. Infrarød, bluetooth eller med kabel. Infrarød og bluetooth finnes på de fleste nye laptoper Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det er mange måter å overføre mp3 på. Infrarød, bluetooth eller med kabel. Infrarød og bluetooth finnes på de fleste nye laptoper Så jeg, med min stasjonære vanlige pcen får jeg ikke til å sende over til/fra ? Hva med Å overføre fra mobil til mobil.. jeg vet at begge må ha blåtann, kan jeg da bare "søke" etter den å overføre ? ikke noe mer ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 mange nye stasjonære pcer har også blåtann og infrarød. Det går også fint an å overføre med bluetooth og ir mellom mobiler. Du går bare innpå filbehandling>bilder (eller en annen kategori)>mer>send>Via bluetooth (eller Ir) men husk å ha skrudd på bluetooth på den andre mobilen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) mange nye stasjonære pcer har også blåtann og infrarød. Det går også fint an å overføre med bluetooth og ir mellom mobiler. Du går bare innpå filbehandling>bilder (eller en annen kategori)>mer>send>Via bluetooth (eller Ir) men husk å ha skrudd på bluetooth på den andre mobilen Ah.. coooool. GLEDER MEG til den er ladet ferdig ferdig ca 23:15 ( 4 t ) Endret 25. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
THacker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D woho! Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk.. Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D woho! Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk.. Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge? Lolol du finner det sikkert på elkjøp eller lefdal eller expert his du bor ved noen.. hvis du bor i trondheim, så solgte de sin site på Lefdal i går. å Jeg kjøpte den siste på Elkjøp men på expert vet jeg ikke.. også hadde de en demo brukt car-100 :D woho! Hva faan er det ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D woho! Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk.. Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge? Lolol du finner det sikkert på elkjøp eller lefdal eller expert his du bor ved noen.. hvis du bor i trondheim, så solgte de sin site på Lefdal i går. å Jeg kjøpte den siste på Elkjøp men på expert vet jeg ikke.. Hva faan er det ? en liten radiostyrt bil som kan kontrolleres med sony ericsson mobiler Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bestilte meg akkurat sånn blåtann dings nå... også hadde de en demo brukt car-100 :D woho! Gleder meg til min telefon kommer også jeg ass........... søkt gjennom hele webben etter noen nettbutikker som har den på lager, men akk.. Kan jeg ikke kjøpe en av deres så lenge? Lolol du finner det sikkert på elkjøp eller lefdal eller expert his du bor ved noen.. hvis du bor i trondheim, så solgte de sin site på Lefdal i går. å Jeg kjøpte den siste på Elkjøp men på expert vet jeg ikke.. Hva faan er det ? en liten radiostyrt bil som kan kontrolleres med sony ericsson mobiler LOOOOOOL... wtf lool.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pp4_1&pid=10109 litt kult å sende lapper med i timen og sånn. Tror den er litt større en en fyrstikkeske Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 HAHAAH.. den var kul'ass.. har lyst på en sånn.. hvor mye koster den ? ( men vet ikke hva jeg skal med den lol ) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 koster 600-700,- Shiit..... det var mye for den lille bila.. ok jeg kjøper den ikke Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) ERRM.. a n00b question.. hvordan får jeg fram logoene som alle bilder viser ? de snarveiene til kamera osv ? PS: jeg kom borti noe med tast til venstre som det ble ingenting valgt eller noe rart. ville ikke venstre veien på kontrollen virke ? EDIT: det står. Navni tast opp å ne.. der stpr det Ingen..jhar det noe å si ? EDIT2: Navngi tast opp: ingen Navngi tast høyre: Ingen Navngi tast ned: telefonliste Navngi tast venstre: Skriv ny Skal det ikke stå noe på de 2 øverste ? Endret 25. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Logoer? Du mener hovedmenyen? For å komme til den trykker du på joysticken, altså midt på, ikke til noen av sidene... Endret 25. juni 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Logoer? Du mener hovedmenyen? For å komme til den trykker du på joysticken, altså midt på, ikke til noen av sidene... ahh digg.. men som du ser over.. når jeg beveger tasted opp eller til siden får jeg spørsmål om å lage en snarvei til noe jeg bruker ofte.. kan jeg feks angi kamera ? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bare å prøve det, man ødelegger ikke telefonen av den grunn. Anbefaler at du vekger noe du tror du kommer til å bruke ofte, eks. profiler eller spill eller hva det nå måtte være, så kan du bruke joysticken som snarvei til det du bruker mest. Kamerasnarvei har du jo på venstresiden, over +/- -knappene Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ah cool. men når jeg trykker inn joystikken så kommer det opp plustelig internett instilling er hva det enn var.. å noen ganger så kommer hovedmenyen opp.. ehh ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 NEI!! lool.. jeg slettet en sang som var på mobilen fra før LOL jeg er så vant med min andre mobil at "use" knappen er til høyre. så jeg velgte en sang fra Media player å trykket C.. så ble den slettet.. AWWW.. er det noen måter jeg kan få den tilbake på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå