Gå til innhold

bugs på side i IE og opera/firefox

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har satt sammen en provisorisk side for grunnleggende læring av div/css..

Jeg sliter med noen sære bug i både IE og opera/mozilla/firefox, da forskjellige.

her er siden

her er css-filen

Som dere ser i IE så blir alle de stiplede borderene noen ganger hele! For å framkalle bugen prøv å scrolle opp og ned på siden eller reloade siden..

I firefox/mozilla/opera kommer ikke bg-coloren opp alle steder.. sjekk ut nedenfor boksen som er på høyresiden. Det skal være blått der, men det blir hvitt..

Hadde vært fint om noen hadde forslag til hva dette kunne være..

mvh

Håkon

EDIT: en bug til som jeg kom over for IE. Når man prøver å markere lipsum-teksen og drar videre ut av boksen teksten befinner seg i så blir det slik at noen av boksene får solid border i stedet for stiplet..

Endret av slakkis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som dere ser i IE så blir alle de stiplede borderene noen ganger hele! For å framkalle bugen prøv å scrolle opp og ned på siden eller reloade siden..

Tidi bug det der ^_^

Er ikke noe å gjøre med det. Er bare en "renderingsfeil" i IE

I firefox/mozilla/opera kommer ikke bg-coloren opp alle steder.. sjekk ut nedenfor boksen som er på høyresiden. Det skal være blått der, men det blir hvitt..

Hadde vært fint om noen hadde forslag til hva dette kunne være..

http://www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/

EDIT: en bug til som jeg kom over for IE. Når man prøver å markere lipsum-teksen og drar videre ut av boksen teksten befinner seg i så blir det slik at noen av boksene får solid border i stedet for stiplet..

Nok en gang en simpel renderingsfeil fra IE sin side. Nevnte noen IE i et nøtteskall? =)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...