slakkis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Heisann.. Har satt sammen en provisorisk side for grunnleggende læring av div/css.. Jeg sliter med noen sære bug i både IE og opera/mozilla/firefox, da forskjellige. her er siden her er css-filen Som dere ser i IE så blir alle de stiplede borderene noen ganger hele! For å framkalle bugen prøv å scrolle opp og ned på siden eller reloade siden.. I firefox/mozilla/opera kommer ikke bg-coloren opp alle steder.. sjekk ut nedenfor boksen som er på høyresiden. Det skal være blått der, men det blir hvitt.. Hadde vært fint om noen hadde forslag til hva dette kunne være.. mvh Håkon EDIT: en bug til som jeg kom over for IE. Når man prøver å markere lipsum-teksen og drar videre ut av boksen teksten befinner seg i så blir det slik at noen av boksene får solid border i stedet for stiplet.. Endret 14. juni 2004 av slakkis Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Som dere ser i IE så blir alle de stiplede borderene noen ganger hele! For å framkalle bugen prøv å scrolle opp og ned på siden eller reloade siden.. Tidi bug det der ^_^ Er ikke noe å gjøre med det. Er bare en "renderingsfeil" i IE I firefox/mozilla/opera kommer ikke bg-coloren opp alle steder.. sjekk ut nedenfor boksen som er på høyresiden. Det skal være blått der, men det blir hvitt.. Hadde vært fint om noen hadde forslag til hva dette kunne være.. http://www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/ EDIT: en bug til som jeg kom over for IE. Når man prøver å markere lipsum-teksen og drar videre ut av boksen teksten befinner seg i så blir det slik at noen av boksene får solid border i stedet for stiplet.. Nok en gang en simpel renderingsfeil fra IE sin side. Nevnte noen IE i et nøtteskall? =) Endret 14. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
slakkis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Genialt Skal sjekke det ut! kjipern at det ikke er noe å gjøre med de IE-bugsene da. nesten så jeg vil revurdere og ikke bruke et lignende design på min fretidige hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå